513 visninger
|
Oprettet:
Brug af udenlandsk motorcykel i DK {{forumTopicSubject}}
Hey MCG!
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg efterhånden har drøftet med flere af mine venner! Spørgsmålet lyder ganske kort:
Kan det lade sig gøre for mig at låne min brors engelske motorcykel, og bruge den i et par måneder, imens han er på ferie?
Jeg tvivler selv på at det er muligt, men det kunne være ret fedt, hvis det kunne lade sig gøre.
Håber nogen ved noget om dette. På forhånd tak..
\Peter
jan 2005
Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 393
2) undtagelser: Arbejdsrelateret: mekanikere Piccoloer, arbejdsredskaber (specialkøretøjer) eller med særlig tilladelse fra den lokale politimester.
3) Ved kørsel i udenlandsk indreg. køretøj(med f.eks. sidste ovenstående tilladelse) skal rute og tidspunkt meddeles til myndigheden.
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.167
tak for svaret.... var faktisk også lidt i tvivl når jeg laver udenlandske biler på arbejdet....
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.277
Det er en lorte-lov, men de ved at med de afgifter vi har herhjemme vil folk hurtigt få indregistreret et køretøj i udllandet tilhørende ens onkel eller Mormor der "TIlfældigvis" bor der, som man liige har lånt.
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.952
feb 2004
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 201
Hvis du har folkeregisteradresse i DK må du ikke!!
Hvis du har folkeregisteradresse i udlandet må du gerne.
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 9
Kunne ellers lige have været fedt at drøne lidt rundt på hans cykel, hvis han ikke skulle bruge den i en periode.
\Peter
Brug af udenlandsk motorcykel i DK