{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Suzuki GS 750 Cafe Racer tank {{forumTopicSubject}}

Jeg er så småt begyndt på mit cafe racer projekt.
Med en Suzuki gs 750D fra 77.

Umiddelbart syntes jeg den org tank er for bred.
Jeg har så tænkt på at lave den om, med "knæ buler"
og lave den smallere.

Men inden jeg begynder.
Hvad findes fra andre GS modeller der er knap så brede, hvis der da gør?
Længden på tanken må ikke blive kortere, så kommer jeg i problemer med sæde længden.

Jeg synes de billeder jeg finder af andre gs750 er tanken bare ikke stor og bred.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS 750 Cafe Racer tank
  • #2   8. apr 2017 Jeg overvejede på et tidspunkt at lave det på min 750'er.. men er bange for at 'proportionerne' ikke hænger sammen bagefter.. altså at tanken bliver for lille til resten af motorcyklen.

    Er det den originale tank du har? Jeg mener at gs750 får samme tank som gs850 i 79-80 og den er en del større. Den originale gs750 fra 76-78 sys jeg egentlig ik er så kæmpe.


  • #3   8. apr 2017 Ja det var også en go mulighed at lave så store "knæ buler" det ser faktisk godt ud.

    Allan.
    Jeg er faktisk ikke klar over om det er org tank.
    Jeg kender ikke så meget til GS modeller endnu smiley

    Men noget passer ihvertfald ikke sammen på den, i mit instrument er der tank måler, og det er der ikke noget af i tanken da smiley
    men det kan også være instrumentet der ikke er org.

    Jeg tager lige et billed.


  • #4   8. apr 2017

    profilbillede
  • #5   8. apr 2017

    profilbillede
  • #6   8. apr 2017 Den ser altså meget voldsom større ud i virkeligheden smiley

  • #7   8. apr 2017 Den er sgu magen til min.. så det er nok den originale. Så må du i gang med hammeren smiley

  • #8   8. apr 2017 Den store hammer så smiley

    Men findes der ikke en gs tank der er smallere / mindre?


  • #9   8. apr 2017 I øvrigt en kanon fed café racer du har bygget dig der smiley

    Ja jeg godt se det er samme tank du har på, og den ser jo slet ikke for stor ud smiley


  • #10   9. apr 2017 Jo tak er også glad for den. Jeg ved ikke hvilke andre tanke der passer på. Men det tætteste du nok kommer på en mindre tank der passer, også udseende mæssigt er måske fra en gs400 af de første årgange.

  • #12   10. apr 2017 prøv at kig efter en suzuki gs 125 tank de er muligvis det du ønsker.
    andre gs modeler har tanke magen til. jeg har selv en kineser kopi af en gs 125 så evt så min profil for at se hvilken jeg mener...


  • #13   10. apr 2017 Jeg har gået og kigget og kigget og tænkt og tænkt og tænkt på den org tank smiley
    og jeg er kommet frem til jeg laver knæ buler i den, og så vil jeg indbygge min speedometer/omdr. tæller i den henne foran, flytte påfyldning ud i h-side.


Kommentér på:
Suzuki GS 750 Cafe Racer tank

Annonce