2.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Finansering af MC ? Finansering af MC ?

Hey MC galleri .

Jeg vil starte ud med at sige at jeg har en fin økonomi med fast Arb det samme sted de sidste 7 år ...

Jeg har DESVÆRRE haft et firma tidligere som gik ned med underskud grundet flere kunder ikke betalte deres faktura jeg sendte
Grundet det havnede jeg hos Rki
Som jeg nu er ved at afvikle men det er ikke slut før om et par år.

MEN jeg vil så
Gerne ha mig en MC igen og leder efter noget til en 20-30.000 man ka finansiere men har fået afslag

Så er der nogle af jer der kender en forhandler eller andet der alligevel finansiere dem ??

Mvh Klaus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finansering af MC ?
  • #1   13. apr 2017 Vent dog til du får råd

• #2   13. apr 2017 Jeg har jo netop råd

• #3   13. apr 2017 Så køb istedet for at finansiere..?

• #4   13. apr 2017 De fleste finansierings selskaber kræver 20% og min. 20.000 u udbetaling.. det kan slet ikke betale sig at finansiere en MC i det prisleje. Gå hellere i banken og få et forbrugslån der.. eller en kassekredit på det du skal bruge smiley

• #5   13. apr 2017 Det er helt realistisk at låne 20-30 kilo uden udbetaling. Der findes fornuftige steder. Feks Santander.dk. Jeg har dog aldrig hørt om finansieringsselskaber der så i gennem fingrene med at man står i Rki. Hvad med at få fat i en velhavende kvinde, der samtidig synes godt om motorcykler?

• #6   13. apr 2017 Med fin økonomi og fast arbejde bør det ikke tage mange måneder at ligge 20-30K til side hvis man virkeligt strammer ballerne - så slipper du helt for finansieringen (som bliver rigtigt svær når du står i RKI).

Alternativt: sæt så meget skub i afviklingen af RKI gælden som du overhovedet kan - den kommer til at være en klods om benet så længe den er der.

• #7   13. apr 2017 Hvis ikke du betaler din gæld, har du ikke råd.......................... smiley

• #8   13. apr 2017 Karsten jeg Betaler netop min gæld !
    Og det kører fint jeg søgte blot svar på om der var MC forhandlere som gjorde det alligevel da der er masser af bilforhandlere der gør det

Da jeg rigtigt gerne vil ud og køre MC iår

Men alternativt er jeg må vente et par år endnu så det helt afviklet

• #9   13. apr 2017 Jeg mener brug de 20-30 k til afvikling i stedet for MC.

• #10   13. apr 2017 mikael hos santander må du heller ikke stå i rki.

• #12   13. apr 2017 Jah hans Henrik

Jeg har et rådhedsbeløb pr mdr som ville ku dække en MC udgift
    Og jah folk ka godt ha en ok økonomi trods en forretning i fortiden er gået ned

Så er økonomien lagt så man ka afvikle alt samtidigt

• #13   13. apr 2017 Det er da billigst at vente i 10 måneder og spare det du vil afdrage op
    og så købe en billig maskine du kan hygge dig på ?

Hvis du har et rådighedsbeløb der kan tåle at du finansiere kan du også meget hurtigt spare op til en billig maskine?

det kan ikke betale sig at låne til en billig maskine, renter og lånegebyre gør at du hurtigt har givet det dobbelte for maskinen.

• #14   13. apr 2017 Rene' korrekt

Men det er jo bare det man bare saaaavner at køre MC også når solen skinder blir man helt øv over man ikke har en

Men worst case så må jeg tage den næste sæson smiley og vente iår

• #15   13. apr 2017 Er sgu ikke for god til at vente selv, så jeg forstår godt frustrationen. smiley
    Men kan man skrabe 10k sammen er der mange fine maskiner der lige kan tage toppen af trangen som du kan sælge uden tab næste år når der er råd til noget større

• #16   13. apr 2017 Er der ikke mulighed for at trække dem på en kassekredit i banken, det vil nok blive den billigste løsning, låne andre steder vil medføre alt for mange omkostninger..

• #17   13. apr 2017 Alternativt kunne du skrabe sammen til en billigere mc til at starte med. Du kan næsten med garanti finde noget der kan køre og er synet til 8-10k. Så kan du stadig komme ud og køre inden for rimelig tid, og så kan du spare sammen til en dyrere cykel indtil næste sæson.
    At tage kviklån hos diverse selskaber er en virkelig dårlig forretning i længden.

• #18   13. apr 2017 Hold nu op med at foreslå alt det billige lort, manden vil jo have en racer, ifølge hans annonce fra august 2016

• #19   13. apr 2017 Jeg tænkte man ku få en ok gsxr 600-750 ml 20-30.000 samt en fik Cbr smiley

• #20   19. apr 2017 Hej Klaus.
    Prøv Jensen MC i Horsens. De har financieren uden udb., og frygtelig mange cykler. held og lykke.

• Carste M
    Carste M Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #21   22. apr 2017 Hvis man skal have et af de der "hurtige lån" på 30.000, så har man for mange penge, eller slet ingen smiley

Kommentér på:
Finansering af MC ?

Annonce