Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  finansering af mc, kasko?
  • #1   13. aug 2008 Så må du jo finde en anden istedet for?:)

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 37
    #2   13. aug 2008 jo ikke når det er sådan en jeg vil ha. og var heller ikk det jeg spurgte om

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#3   13. aug 2008 okay. det vil altså sige. at jeg kan være heldig at bare gå op i banken og så kunne låne til den.?

• #4   13. aug 2008 Højst usandsynligt at banken bare vil låne dig pengene uden sikkerhed. Som sagt så skal du stille med en alternativ sikkerhed som minimum, men jeg tvivler på du får lov.

• #5   13. aug 2008 Tror ikke det er en mulighed, kommer self an på hvor meget du skal låne?
    om det er 50.000kr eller 170.000kr.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#6   13. aug 2008 det er en r6 jo så 170. men har ca 30. men er der så ikk et sted jeg kan få kasko når jeg er 21 på en supersport. og nej det gider jeg heller ikk diskutere vil bare ha et svar.. smiley

• #7   13. aug 2008 Hvori består problemet?
    Du har sat dig i hovedet at du skal have en R6'er. Så er det jo bare at betale det det koster at have sådan en.
    Brug istedet dine kræfter på at finde ud af hvor du kan få den billigste kasko, såfremt at udlåner kræver dette.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#8   13. aug 2008 ja jeg vil ha en r6'er det er den fedeste maskine jeg ever har set

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#9   13. aug 2008 ja men er 21 og det er ret svært at få kasko

• #10   13. aug 2008 Da jeg var 18 kunne jeg sagtens få kasko på en Mito 125. Billigste var Top Dk. Kun 21.000,- pr år.
    Du skal ikke regne med at skulle af med mindre end det. Men hiv fat i de gule sider, og ring til div. selskaber.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#11   13. aug 2008 Jesper ..... er det os en supersport model'?hvilke firma var det du havde den kasko hos?. ja men er os næsten ligeglad med om hvad kaskoen koster. bare jeg kan få en.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#12   13. aug 2008 ja men jeg har råd til det. har bare ikke kunne finde nogle steder. men man vil da selvfølgelig gerne have det billigste.

• #13   13. aug 2008 Du kan søge på mito, så finder du ud af om det er en sport.
    Havde ikke kasko på den, valgte ikke at købe sådan en, da den var for dyr i kasko. Og har skrevet hvor prisen på de 21K var henne.
    Du bliver nød til at ringe rundt selv. Og husk at hvis du samler indbo og livsforsikring samme sted, kan du få rabat.

• #14   13. aug 2008 Du må bare gribe telefonbogen og ringe rundt.. Der er ingen lette veje til billig forsikring.. Så hvis du VIL have den R6'er, så er lidt ringeri heller ikke for meget at forlange ;o)

• #15   13. aug 2008 Hej Jens,

Har du ikke en formue sparet op i fast ejendom du kan "låne" af dig selv er du tvunget til at have kasko på! (medmindre din bank vil give dig et forbrugslån på 170K + til töj osv, renten er som reglen også höjere end ved et alm. lån til motorköretöj)
    Ind på Krak og sög på forsikringsselskaber og så igang med telefonen.

Mvh
    Bo

• #16   13. aug 2008 Hvad er der i vejen med et overtræk i banken

• #17   13. aug 2008 >LN2 HYPER - VIOLN2 MOTO < Hvis det du siger er rigtigt, hvad sker der så hvis man kører i sin mors eller fars bil og laver en skade ? hvordan kan forsikringen se forskel, nu mener jeg rent teoretisk.

Jeg ved selvfølgelig godt at de nok vil fatte mistanke hvis en dame på 55 uden mc-kørekort inregistrerer og forsikrer en R6'er. men udover det?

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#18   13. aug 2008 Ja men har ikke nogen større formue. så skal hend og låne og vil jo helst ta et mc-lån. så der skal os kasko på. men kunne jo godt være der var nogle der vidste hvor jeg kunne få det henne i min alder.

• #19   13. aug 2008 Forsikringsselskaberne skal vel give dig et forsikringstilbud, lige meget hvilken MC det er..? At det så kommer til at koste knaster er jo en anden sag. Men vil man have de store racermaskiner, må man betale prisen. Det koster vel omkring 30.000 kr årligt...

Men få den kaskoforsikret for din egen skyld, også selvom det er dyrt. Hvis den bliver stjålet eller du smadrer den, har du jo ikke andet end gæld tilbage..

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#20   13. aug 2008 ja men hvis man går ind på de fleste forsikringer så skriver den at de ikke giver forsikring til personer fx under 28

• #21   13. aug 2008 Undskyld, det er vist rigtigt nok. De er ikke forpligtede til at give kasko, kun ansvar.

Skal du købe nyt? For har Yamaha så ikke en forsikringsaftale, ligesom Suzuki og Kawasaki har fået?

• #22   13. aug 2008 Jo, sandelig smiley

(link fjernet)

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#23   13. aug 2008 jo det har de. men tror os jeg skal være ældre der. men er jo et forsøg værd.

• #24   13. aug 2008 Der står at mellem 18 og 25 år er det også muligt at forsikre en hvilken som helst cykel, det er bare en noget højere præmie. Prøv da at snakke med din forhandler om det, det kunne da være en mulighed så du kan få din drømmebike smiley

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#25   13. aug 2008 hvor står det henne? og ja det ville være kanon. det er sku en lækker maskine. kan næsten ikke vente.

• #26   13. aug 2008 Kik på det link jeg har smidt ind, der står noget om deres forsikringsaftale.

• #27   13. aug 2008 Du skriver du har råd til det, men alligevel har du kun haft råd til at spare 30.000,- op....

• #28   13. aug 2008 (link fjernet)
    (link fjernet)

Nu har jeg ikke læst alt igennem i tråden; men her står vel alt du skal vide. Og ja, regn med 25-30+ K om året... det er det det koster at forsikre i din alder!

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#29   13. aug 2008 Ja har lige fået nyt arbejde. derfor har jeg råd til det. men har jeg ikke haft før. mere du vil vide om mit privatliv? smiley

• #30   13. aug 2008 Jens H.

Det er en noget arrogant facon du lægger for dagen, samtidig med at du tigger om hjælp.

De fleste af svarene, og links der er fremkommet her, er kommet fra brugere der har gjort hvad du selv kunne have gjort.

Nemlig læst yamaha´s sider, istedet for kun at kigge billeder.

-
    Morten

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#31   13. aug 2008 Jeg har sku ledt efter ting. og jeg er her for at få hjælp. og det har jeg fået og det er jeg glad for. jeg er her bare ikke for at folk skal bekymre sig om mine penge og om jeg har råd.

• #32   13. aug 2008 Uddrag fra Yamaha linket:

Er man mellem 18 og 25 år, er det også muligt at forsikre via Yamaha´s system, uanset hvilken Yamaha man måtte vælge, dog er forsikringspræmien grundlæggende noget højere.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#33   13. aug 2008 tak mike. det er meget fint. havde fundet det. men tak for det alligevel. så det problem jo løst

• #34   13. aug 2008 Der er ikke nogen herinde som kan fortælle dig hvor du kan få forsikret en R6 til en "fornuftig" pris.
    Der er alt for mange ting der skal oplyses for at få en korrekt pris.

Hvor i landet bor du? (stor forskel på Kbh og bøhlandet)
    Har du ancinnitet fra bil?
    Hvor står MC'en parkeret om natten?
    Hvor mange kilometer regner du med at køre om året?
    Har du andre forsikringer?
    Osv osv osv..................

Tag telefonen og ring til alle de selskaber du overhovedet kan finde og spørg dem.
    Hvis du ikke gider det eller har tid til det, så er det jo ikke nemt.
    Jeg kunne sagtens fortælle hvad jeg giver i forsikring, det kan du bare ikke bruge til noget når jeg er ældre end dig og kører som Elitebilist.

• #35   13. aug 2008 Hos citybank og GE kan du låne op til 200.000 kr uden at stille sikkerhed.
    Dog dyre rente, men vel billigere end kasko.

• #36   13. aug 2008 Michael: Ja hvis MC'en ikke bliver udsat for tyveri eller hærværk, så er det billigere.

• #37   13. aug 2008 Overvej også lige hvor kedeligt det vil være at få stjålet en MC du har lånt til, men som ikke er dækket af kasko.

Jeg ville da ihvertfald være noget ked af at skulle betale af på et lån for noget jeg ikke har længere.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#38   14. aug 2008 ja okay. men tror jeg prøver den forsikring hos yamaha. for sys sku det er bedst at ha kasko. sys alle vel

• #39   14. aug 2008 K3 har ret :o)

• #40   28. aug 2008 Hey. Jeg har lige fået godkendt et lån på 120k til en R6'er, som kun bliver forsikret med ansvar. Så hvis man tør tage chancen så kan det godt lade sige gøre at låne.

Kommentér på:
finansering af mc, kasko?

Annonce