{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygskjold
  • #1   19. apr 2017 Jeg har det nyeste Manis til at smide i en jakke - helt nyt - hvis du kommer på idéen om at købe et. Bor på Fyn smiley

  • #2   19. apr 2017 Jeg har prøvet mange forskellige gennem tiden, og min umiddelbare erfaring er bedst med alpinestars og dainese.. Jeg syntes både kvaliteten, pasformen og ventilationen er bedre end visse andre tyske og t-Hansen modeller...

  • #3   19. apr 2017 http://bike-netshoppen.dk/product/forcefield-sub-pro-4-rygskjold-13019/

    Jeg har denne og den er jeg utrolig glad for og køre med


  • #4   19. apr 2017 Jeg har KUN hørt positivt om Forcefield

  • #5   19. apr 2017 Hvis du kiggede alle 187 opslag igennem, som omhandler det du spørger om, vil du se at det er meget individuelt om man foretrækker de "hårde" eller de "bløde". De hårde er typisk færdige efter 1 slag, hvorimod de bløde har Repeat Performance Technology og kan tåle flere tæsk flere gange..
    Jeg er mest til de "bløde" (ForceField/Halvarsson) og Forcefield Sub4 synes jeg er for tykt i min læderdragt.
    Jeg er derfor landet på et L2K.
    Indtil flere gange endda.
    Det sidste klippede paramedicinerne af mig på traumecenteret efter en kolbøttetur med små 140 km/t, så nu har jeg købt et nyt..
    Jeg er ret overbevist om, at havde jeg ikke haft det på, ville jeg nok ikke være så mobil, som jeg er idag, så jeg kan kun varmt anbefale det.


  • #6   19. apr 2017 Et rygskjold skal IKKE sidde i jakken, det skal sidde på kroppen!

    Forcefield og Halvarson er det samme, og formodentlig det bedste der findes.

    køre du i stramt læder er der nok ikke plads til 4eren. den er temmelig tyk, men rigtig rar at have på.

    Jeg kører med L2. og har det ofte på en hel dag af gangen..


  • #7   19. apr 2017 Det skal du sgu da ikke bestemme Brian! smiley

    Men derfor kan TS stadig købe det, jeg har, hvis han vil smiley

    Jeg købte det lidt af vandvare, da jeg i forvejen har både et Wave 12 og Manis i "fuld" længde med seler og hele pivetøjet smiley


  • Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    mar 2015

    Emner: 2 Svar: 29
    #8   19. apr 2017 Jeg har Forcefield L2evo på 2. år. Ingen problemer med det (og ingen ordentlig test - heldigvis.)

    Eneste anke er at mavebæltets yderstrop (Velcro) er bredere end inderstroppen, med det resultat at det ødelægger uldtrøjer, hvis man har sådan en på.


Kommentér på:
Rygskjold

Annonce