1.336 visninger
|
Oprettet:
Rygskjold {{forumTopicSubject}}
Jeg er på udkig efter et rygskjold, og har kig på disse to:
Forcefield Pro L2K og Dainese Manis. Er det nogen I kan anbefale, eller er der andre / nyere modeller jeg bør prøve?
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.222
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 10 Svar: 120
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 153
Jeg har denne og den er jeg utrolig glad for og køre med
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 650
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Forcefield og Halvarson er det samme, og formodentlig det bedste der findes.
køre du i stramt læder er der nok ikke plads til 4eren. den er temmelig tyk, men rigtig rar at have på.
Jeg kører med L2. og har det ofte på en hel dag af gangen..
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.222
Men derfor kan TS stadig købe det, jeg har, hvis han vil
Jeg købte det lidt af vandvare, da jeg i forvejen har både et Wave 12 og Manis i "fuld" længde med seler og hele pivetøjet
mar 2015
Emner: 2 Svar: 29
Eneste anke er at mavebæltets yderstrop (Velcro) er bredere end inderstroppen, med det resultat at det ødelægger uldtrøjer, hvis man har sådan en på.
Rygskjold