SV 650 årg 2000 vs. CBR 600 F3 {{forumTopicSubject}}
Hey.
Nogen som kan give input på de to cykler her. Jeg vakler melle Mmmm dem. Har ikke prøvet den "gamle" model sv 650 og ej heller Cbr 600
Og ja jeg skal ud og prøve dem
Meeen kunne jo være at der var nogen her inde der har kørt begge modeller og kan give lidt feedback på kørestil osv.
Ses i is huset
Steffen
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 2
har selv montere stærkere fjedre og tykker olie i forgaffel og hævet bagenden.
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
Det er begge super velkørende cykler, og hvis man synes 72hk er for lidt, kører man alt for meget ligeud...
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 674
Og min ven køre CBR 600F3 uden sammenligning er cbr'en fedest at køre på. Jeg følger den ok ved almenlig kørsel men skal man over stok og sten er hans sjovest
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 674
Det korrekt at jeg syntes at en V2 lyder som Sivas og Gilli på en sports maskinen... De køre fint og har massere trækkraft ud i bunden. Men Honda en vinder på den bløde motor gang og det gode træk i det øvre felt.
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
SV'en er en fin cykel, der kan meget, men har lidt sølle affjedring orig. CBR'en er en meget fin cykel i høj kvalitet, der kan stort set alt, men er ved at være gammel, og lidt tungere i forhold til SV'en.
Samlet set, klart CBR'en IMO.
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 492 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 492 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
maj 2017
Følger: 1 Svar: 10
Hvad så nu?
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 120
aug 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Se gerne indlæg her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/318568-mt_03__gs500_eller_gs500f_
Håber det giver lidt bedre info...
Jeg har engang haft en KTM crossmaskine der sprang i luften - betyder det så at alle andre KTM'er er lort efterfølgende?
Come on.....
maj 2017
Kort og godt min personlige erfaring og vurdering...
På baggrund af min erfaring er det sådan jeg vælger at rådgive.
Kvalitet, design og køreoplevelse er individuelle vurderinger...
Det her er fakta.
Som jeg aldrig glemmer eller tilgiver.
Jeg er endda i min fulde ret til at dele mit budskab.
Vores valg her i livet er vel baseret på økonomi, behov og egne erfaringer!
MEN vi lytter også til andre og bliver præget af deres perspektiveringer.
Dette er min virkelighed og dermed mit perspektiv.
Jeg Vil aldrig anbefale Suzuki på baggrund af mine oplevelser. Punktum
Ingen af os andre kan bedømme om det er fakta - vi har kun din side af historien.
God weekend.
maj 2017
Det gør de da.
Så som Suzuki VZR 1800 mega Nice MC især når der er ombygget lidt.
Den Gamle Suzuki med 1000 kubik og V Motor fra omkring 2007 som mindede om en Ducati lyd. Mega Nice MC.
Ville jeg tillade Mig selv at bruge mine hårdt tjente penge at købe en MC af mærket Suzuki i Danmark igen nogle...
NEJ ikke basaret på mine ærgerlige betalte erfaringer.
Det er konklusionen for mit vedkommende.
Det kan man jo vælge at bruge til noget eller ej.
Og please statistikker er til for at blive manipuleret med så man opnår det resultat man gerne vil fremvise.
Der findes lange uddannelser som gør intelligente mennesker bedre til dette og som giver en lønseddel hver månede i et måske lykkeligt job.
Get over it - det er 23 år siden. Der er løbet meget vand i åen siden da, og 600F er netop en af de cykler jeg aldrig ville anbefale folk at købe, da tiden er rendt fra dem i meget stor grad.
Vi er enige om at visse statistikker nemt kan manipuleres med, og hvis der er økonomisk motivation i at gøre det, bliver der også brugt meget energi på det.
Men nu er det ikke verdensfreden eller oliereserverne vi snakker om - det er værkstedsbesøg hos diverse MC mærker.
Tag lige foliehatten af og slap lidt af - det er weekend....
maj 2017
Blev inspireret og valgte at bruge tid på det.
Jeg er ikke en "hater" men en "lover" med en vilje til at dele mine sure oplevelser.
Jeg vildog pointere at motorcykler og dermed det at køre motorcykle er en højt værdsat livskvalitet.
Så ligegyldig hvilken MC man vælger gælder det jo basalt set om at finde den MC som gør køber & bruger mest muligt glad.
Baseret på investering og positive forventninger som ender ud i forhåbentlig glæde og livskvalitet.
Mærke og model er et individuelt valg.
Vi søger alle samme mål. Gode oplevelser hvor regningen helst ikke skal blive for dyr i et højt beskattet land.
Samme mål med forskellige midler. Små portioner af lykke.
Sajmon Peace herfra... Enjoy life
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 120
Har været glade for dem alle, ingen af dem sprang i luften, og har ej heller voldet mig problemer
Jeg vil gerne have sv igen, men overvejer den "gamle"model pga prisen. Blev i tvivl om det skulle være en Cbr istedet. Derfor mit indlæg
Hilsen SVester
SV 650 årg 2000 vs. CBR 600 F3