{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.988 visninger | Oprettet:

Lasse L
Lasse L
Tilmeldt:
16. maj 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Motorcykel mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hej folk på Mc.galleri:)

Jeg har lige oprettet mig på soden her, da jeg tænker det er det oplagte sted/forum at ligge min forespørgsel ud. Håber den vil blive taget godt imod og tages seriøst:) Vil gerne høre fra folk der selv arbejder som MC. Mekaniker. Andre må selvfølgelig også byde ind:)

Jeg er 28 år og har efterhånden arbejdet i lidt forskellige fag.
Lager (som meget ung), håndværker i en del år, arbejde med børn og unge en del og år, laboratorie tandtekniker (dem der laver tandproteser) og sidst har jeg arbejdet med salg. Er efterhånden træt af at hoppe rundt, så vil gerne starte uddannelse så jeg har noget dokumentation på papir og hele den smører man nu fyre af når man snakker uddannelse. Jeg har altid været god med mine hænder og ret lærenem hvis jeg selv skal sige det.
Så nu til mit spårgsmål, som egentlig er temmelig simpelt.
Jeg vil høre om MC. mekaniker er meget hårdt for ryggen. Altså hårdt som i hårdt-hårdt. Jeg tænker f.eks at bil mekaniker er hårdere for ryg, ja og nakke for den sags skyld, selvom bilen kan hejses op. Så tænker jeg bare at som bil mekaniker står man i skævere stillinger end jeg forestiller mig at man gør som MC. mekaniker. Bilen kan også hæves op, og det gør en motorcykel jo også (tænker jeg) men jeg har bare dannet mig et anderledes billed af arbejdsstillingerne som MC. mekaniker.
Det skal lige siges at jeg stoppede som håndværker pga at jeg fik ondt i ryggen. Jeg vejede 30 kg mindre den gang, som vel efterhånden er 7-8 år siden. Jeg har gained 30 kg i muskler primært. Så styrken er der. Og jeg mærker intet til min ryg mere.