{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

jesper m
jesper m
Tilmeldt:
25. maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Første motorcykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Skal til og have MC korte til august smiley til stor MC. MEN !!
Hvad vil i anbefale af motorcykel til en der er 185 høj og nok kommer til og køre ca 5000 km om året på den, og et budget på ca 80,000 kr og ikke alt for langsomt, men vægter køreglæde frem for fart.

Har selv set lidt på en Supermotard da den ser dejlig behagelig ud at køre på ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første motorcykel
  • #2   21. maj 2017 fik mit kort for 1 uge siden... har rundet 410 kilometer på min Kawasaki Z750 allerede ..

    Z750 har alle dage været min favorit bike og ELSKER at køre på den - lækkert moment !! lyd !! Man sidder virkelig behageligt på den! - også ser den badass ud ??...

    Jeg er MEGA tilfreds med mit første køb ... Men som de fleste vil sige til dig.. - ud og prøv, mærk efter smiley



  • jesper m
    jesper m Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   21. maj 2017 Hej Jonas. Den er også super fed smiley hvad årgang og farve er din ? Har sku altid troede de var over 100000+

  • #4   21. maj 2017 2006 - der er en del folk der kritisere den - men med dit budget kan du SAGTENS få en nyere model ?..

    fik min rigtig billigt og blev forelsket ??... Den har lidt rystelser ved høj omdr. og folk kritisere den på forgaffel osse og er ikke med ABS... men fik min for under 45K og så kunne jeg sætte eget præ på - med de pengene jeg havde sparet ??..

    Men hvis du har 80k så kan du altså få mange fine og nyere Z750 ...


    profilbillede
  • #5   21. maj 2017 Har en kammerat - han har købt Yamaha Mt-07 ... Den er altså os fin ?

  • #6   21. maj 2017 En rigtig fuldblods supermotard er på ingen måde dejlig behagelig.
    Prøv at tage et kig på en Kawasaki KLE650 Versys eller Suzuki DL650 Vstrom


  • #7   21. maj 2017 Jeg har lige købt den nye SV650, super fin maskine og den koster de 80.000kr fra ny, den er også hurtig i optræk uden at have en hjernedød topfart og så skulle køreglæden være enorm, men det kan jeg først svare på når jeg får den på onsdag smiley

  • #8   22. maj 2017 med 80.000 som budget har du virkelig mange muligheder.
    Jeg syntes du skal tage ud til den forhandler du føler bedst for og så prøve et par forskellige maskiner som du finder interessant.
    Der er mange meninger og folk hælder ofte til det de jo selv kører på. smiley

    jeg kører selv på en Suzuki GSX750F fra 07 og jeg bruger den hver dag og kører nok ca. 8000 om året da der jo også er hyggeture indimellem. smiley

    Den har god komfort, men med dit budget er det nok ikke den du vil vælge da du kan få en noget nyere maskine med en nyere udviklet motor.

    Du skal selv ud og sidde på nogle maskiner og finde ud af hvor du føler dig bedst tilpas...

    God sommer. smiley


  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #9   22. maj 2017 For 80k vil jeg også anbefale en spritny MT07. 5 års garanti. Har lige vundet motorrads 50000 km holdbarheds test. Super sjov og letkørt og selvom jeg har solgt min og opgraderet til en på papiret bedre maskine griber jeg mig i at savne den fantastiske crossplane motor. Den er bare sjov.
    Eneste problem er om du kan finde dig til rette på den med din højde. Det må en prøvetur afgøre smiley


  • #10   23. maj 2017 Overvej den nye Ninja 650, meget federe end en MT-07, som ved siden af lidt føles som sidste års model smiley
    Evt. overvejet brugt? et hav af muligheder..


Kommentér på:
Første motorcykel

Annonce