Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport Sverige - DK
  • #1   28. maj 2017 Hvorfor ikke bare tage færgen over til helsingborg og få ham til at møde dig der og så køre den hjem på prøveplade, sådan gjorde jeg sidst jeg hentede i sverige smiley Ellers kan du bare gå ind på fragtopgaver.dk og få flere tilbud på det smiley

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   28. maj 2017 Nu er det ikke sikkert sælger gider levere mc'en fra Stockholm til Helsingborg:) Jeg må lige tjekke fragtopgaver.dk

• #3   28. maj 2017 nej, det er rigtigt, men ku jo være han havde en løsning på det derovre fra.. Enten køre selv, kammerat der ku fragte i varevogn eller et fragtfirma derovre, you know, vil man sælge såååååå smiley Og så hygge køre selv resten af vejen, jeps smiley

• #4   28. maj 2017 Hvis det er hos en forhandler du køber, tilbyder de ofte levering i det meste af sverige.
    Du kan, hvis du vil, levere til mig. Jeg bor lige syd for Malmö. Så kan du hente her.
    Bare en ide

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   29. maj 2017 Det er desværre en privatperson - Fragtopgaver.dk er ikke kommet med bud, så det er nok selvafhentning, hvis det er..
    Og tak for buddet Carsten!!

Kommentér på:
Transport Sverige - DK

Annonce