{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  skive bremse lås.
  • #1   3. jun 2017 Her er en test af div. låse
    http://www.magacin.dk/motorcykler/program-90-28012016/vi187/

    Jeg har selv en Abus og er tilfreds med den, jeg har så også en tyk kæde i baghjulet og en gps tracker fra Dantracker så jeg håber at jeg har gjort hvad jeg kan for at få den igen hvis Hr. tyv skulle vælge min næste gang


  • #2   3. jun 2017 Jeg har den gule bøjlelås fra Oxford mener jeg det er. Bøjlen er smart da man kan sætte den gennem bagerste tandhjul i stedet for forreste bremseskive. Til gengæld er alarmen MEGET følsom, den er nærmest paranoid. Hvis kæresten starter sin mc ved siden af går den i gang, og hvis den svajer lidt i vinden starter den også gerne

  • #3   3. jun 2017 Jeg bruger en Abus bremseskive lås med alam, den er jeg rigtig glad for.

  • #5   3. jun 2017 jeg har både den oxford/boss og en abus 8000, den tidligere model, jeg har læst at mange siger boss hyler ved det mindste, men sådan er det ikke ved mine,,,har 2 boss,,,, til gengæld er de alt for store og klodset/tunge...og jeg er meget skuffet over at se hvor hurtig de bliver skåret over....nu var min abus 8000 ikke med i testen, men den virker en anelse mere solid...

  • #6   4. jun 2017 Super, mange tak for svarene nu er der noget at arbejde videre på.

Kommentér på:
skive bremse lås.

Annonce