Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vejhjælp
  • #1   9. mar 2007 der er mange af de danske org. der har hjælp i udlandet oxo .. ring til dem og hør smiley

• #2   9. mar 2007 Så låner du bare en pc`er og laver en tråd med en addresse, og vupti vapti så er der med garanti flere
    her fra mcg der er på vej for at hjælpe. :-))

• #3   9. mar 2007 Hej Lasse,

Et Falck abonnement med europa dækning koster 907 om året.
    (link fjernet)

• #4   9. mar 2007 nogle er dækket med kasko, spørg forsikringen

• #5   9. mar 2007 Lasse H. hvis du har anmindelig ansvar og kasko på cyklen, skal du bare ringe til dit forsikringsselskab inden du rejser og bede dem sende dig "den røde og den grønne bevis" de dækker dig i udlandet og sikrer alt for dig og de koster ikke noget, det har du forud betalt for når du har kasko og ansvar.

der kan du så få bragt cyklen hjem eller på værksted hvis du ønsker det.

MVH
    kenneth

• #6   9. mar 2007 Jeg har kun ansvar på cyklen lige nu. Overvejer lidt kasko, men det billigste er 16000kr om året... 14000 mere end jeg giver i ansvar. Kan ikke rigtig bestemme mig for om det er det værd.

Mht Falck, så er behovet kun den uges tid jeg er væk, har ikke rigtig behov for det herhjemme, så synes 1000kr er lidt meget. Men det er måske vilkårene.

• #7   9. mar 2007 tro mig de 1000 kr er godt givet ud hvis uheldet er ude!!!

• #8   9. mar 2007 det koster 550 kr om året igennem mit forsikringsselvskab, i udlandet kører de den til nærmeste værksted....

• #11   9. mar 2007 Ah, den med Falck er da ikke helt pæn.

Ja problemet kunne selvfølgelig også være en punktering eller lignende, selvfølgelig mere sandsynligt.

Har bare kigget på Dansk Autohjælps hjemmeside og synes kun de dækkede Danmark, men må lige kigge igen.

• #12   9. mar 2007 Fra Dansk Autohjælps hjemmeside:

Abonnementet dækker i Europa for personbil, motorcykel og varevogn under 3.500 kg. totalvægt. Efterspændt campingvogn eller trailer er dækket, hvis du har tegnet et tillægsabonnement.

Vore samarbejdspartnere yder assistance efter samme betingelser, som er gældende i Danmark. Kan afhjælpning ikke ske på stedet, transporteres køretøj, fører og evt. passagerer til nærmeste værksted.

Abonnementet dækker ikke hjemkørsel af køretøj ved sygdom/tilskadekomst eller fritrækning ved fastkørsel i sne, mudder, sand o.l.

Er køretøjet kaskoforsikret eller har mobilitetsgaranti og derigennem har en udvidet dækning, ydes assistance efter disse regler.

Assistance i udlandet skal rekvireres hos Dansk Autohjælps Alarmcentral i Danmark (0045 70 10 80 90)og ydes af SOS-International a/s.

Kommentér på:
Vejhjælp

Annonce