Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vejhjælp
  • #1   13. feb 2008 Ikke med dem, men Dansk Autohjælp var billigst da jeg pristjekkede.

• #2   14. feb 2008 Shit, der slog Totempo Dansk Autohjælp med 45 kr. Så er dagen ødelagt smiley Jeg ska da vist ha mig et nyt selskab.

• #3   14. feb 2008 smiley ja har lige tjekket Totempo er lidt billigere,men er servicen bedre hos DAH så smider jeg gerne de 50/60 kr mere det koster..

• #4   14. feb 2008 jeg bruger falck har det udvidet abbonement til bil så er jeg også dækket ind på mc eller hvad jeg nu finder på at køre i eller på for der er det føren som også er dækket ind det vil sige at hvis jeg låner en anden bil eller mc så er jeg også dækket ine på den også for jeg altid en gratis låne bil

• #5   14. feb 2008 Tror nu ik der er den store forskel på de selskaber, bare hold øje med om der er nogen selvrisiko. Tror jeg skifter til Totempo når mit abonnement udløber. Tak for tippet.

• #6   14. feb 2008 Fik lige en idé. Hvis svaret ikke findes her, har vore goe venner det nok over i Bilgal.
    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=332648
    Der var osse en masser andre tråde på totempo

• #7   14. feb 2008 Med hensyn til at det billige abbonnement dækker lånebil og transport til værksted, skal lige siges at det er til et Totempo værksted, hvis du selv vil vælge værksted, er det et dyrere abbonnement og du fravælger automatisk lånebil. Dertil skal lige siges at Ford Danmark er gået ind i Totempo kæden, om det er godt eller dårligt at få lavet sin bil der, er vist et godt spørgsmål, kig lige et par år tilbage, på politibiler der ikke kunne bremse..........

Det er måske også et tegn på at Ford er så ringe, at de er nødt til at ha' deres egen vejhjælp.......

• #8   14. feb 2008 Som Mike P [Viborg] . skriver bliver bilen kørt til et værksted Totempo vælger,

Men for MC gælder at du selv kan ”vælge” det nærmeste værksted, i sammen råd med Totempo …….

Surt hvis man holder i Tønder og gerne vil hjem til sig selv i København,
    ja så kan man tage hjem uden sin mc!! og hente den engang…

• #11   14. feb 2008 Det har Totempo osse men det er en detalje det der med værkstedet. At det skal være det nærmeste , det er en ommer.

• #12   14. feb 2008 tak for alle rådene,ja tror nu også jeg fravælger Totempo pga.deres værksteds strategi,som Allan skriver ville man jo gerne have sin MC med helt hjem til et nærliggende værksted.....God vind derude og tak..

• #13   7. mar 2008 Hvor mange har egentlig vejhjælp? Jeg går selv og overvejer det lidt.
    - Sku man nu være uheldig at punktere, så er det skønt at ku ringe og få hentet mc'en..

• #14   7. mar 2008 Ja det kan stærkt anbefales.

Kommentér på:
vejhjælp

Annonce