Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bakken
  • #1   18. mar 2005 Vi var 8 kammerater der var overrasket over hvor mange der var... d holdt tørt og vejene var stortset også tørre... og koldt var d først på vej hjem... men sådan er d jo altid... alt i alt.. dejligt at være ude med alle de andre....
    og politiet holdt også lige racia mellem bakken og motorvejen... der blev taget for alt... der var også synsfolk og ca 30-politifolk...

• #2   18. mar 2005 Dvs dem med larmepotter blev kaldt til syn?

• #3   18. mar 2005 Racia !
    Min holdning er , at hvis man har snydt med afgiften, altså anden motor m.m er det fint at man bliver "knallet", men men, det er sgu ved at tage overhånd med disse Racia, hver gang, der er mere en 4 cykler samlet, er der Racia.
    Men måske er det fordi alle bryder reglerne, eller reglerne er skod. ( nok mest det sidste )

Paw

• #4   18. mar 2005 Hader Politi blevet stoppet på min fras Dragster. og fik en bøde for at nr. pladen sad for vandret. ØV ØV

Så en fed første tur.
    MEN det var ikke koldt og intet vand på vejen.
    OG det skal lige sige jeg kørte derind fra Helsingør på
    en Dragstar.

Hilsen
    ¨Christian

• #5   18. mar 2005 Hehe jeg kørte fra ålborg ved middagstid, det pis regnede hele vejen til århus... så vente jeg om, det pisregnede hele vejen hjem. Tror jeg var kommet for sent op.

• #7   21. mar 2005 paw. lyder lidt som om du er modstander af streetfightere;-) men vil give dig lidt ret. nogle ting er for fusket lavet. MEN som både mig og andre jeg har snakket med, vi vil sgu gerne (relativt) betale afgift på vores ombygninger. men vi lever desværre i et lorteland hvor janteloven betyder at man ikke må skille sig ud.og når man fra teknologisk institut for det råd at syne lortet og bygge den om bagefter kan man jo kun følge rådet. men kan regne ud at fremover må man tage landevejen derind

• #8   21. mar 2005 Hej Jens

Nej, bestemt ikke, modstander af streetfightere.
    Alt ombyg der bliver lavet forsvarligt, burde tillades.
    Og jeg mener sgu ikke man skal betale afgift af det bagefter. Vi betaler jo heller ikke skat hver gang, man skifter en mursten på huset. Men min holdning er klar, hvis man bevist fusker med anden motor end den man har betalt afgift, så så !
    Jeg har nydt dit arbejde og billeder af din cykel.
    Jeg har selv haft en GSE 1100.
    Hvis jeg må komme med en forsigtig kommentar ? Kunne din cykel få en rigtig flot linie, hvis sadlen blev en sinkel sadel, således at linien fra dit sideskjold, kom til at passe med starten af din ande-røv.

Hej Paw

• #9   22. mar 2005 hej paw. har planer om at lave den til solo. men hver gang jeg snakker højt bliver damen sur. men bare vent til jeg bliver færdig inden længe. smiley

Kommentér på:
Bakken

Annonce