{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

R1 - dragten er nu færdigdesignet. {{forumTopicSubject}}

Så er der nye skitser af R1 - dragten. Bagsiden er færdig og flere detaljer er fremhævet på front.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=979

Der arbejdes på Fireblade dragten - foreløbig skitse uploades lidt senere - kommentarer og forslag til denne modtages meget gerne. Arbejder lidt med nogle flammer ned over dragten som skulle kendetegne Fireblade'en.

Pft
Thomas E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1 - dragten er nu færdigdesignet.
  • #1   10. mar 2007 Hvad koster sådan en dragt? Og bliver de skrædersyet?

• #2   10. mar 2007 Rune:
    Jeg kan godt hjælpe - men søg om venskab det er meget nemmere.
    Mvh
    Thomas E

• #3   10. mar 2007 Thomas, du må gerne skrive til mig på runecnrSNABELAhotmail.com

Mvh. Rune

• #4   10. mar 2007 Ja hva koster sådan en tingest ? smiley

• #5   10. mar 2007 Det ser skis'me godt ud! Jeg glæder mig til at se Fireblade-dragten

/Søren

• #6   10. mar 2007 Den R1 dragt, ser fektisk rigtig rigtig fed ud =0)

Fås de son to delt dragt???

• #7   10. mar 2007 tager lige hatten af for dit arbejde... men øv jeg ikke ejer en r1´er. for dragten ser fed ud..

• #8   10. mar 2007 Imponerende og smagfuldt arbejde, Thomas – hatten af for det!

Men er det ikke et urentabelt arbejde sammenholdt med de priser som kvalitetsdragter efterhånden er nede i?

• #9   10. mar 2007 Hej Kleen:
    Tjo - måske, men jeg har set mange af de billige dragter og jeg kalder bestemt ikke dem jeg har set for god kvalitet. Alle dragter jeg efterhånden har set - uanset mærke, har man været tvunget til at acceptere deres design og pasform, hvilket kompromis jeg personligt ikke vil indgå. Min egen dragt er en ønske dragt igennem 12 år og Dainese som oprindeligt lavede den sad ikke særligt pænt. Nu har jeg fået det som jeg ville og ovenikøbet til en langt lavere pris. Og den mulighed synes jeg også andre skulle have.

Men jeg synes det er sjovt og inspirerende.

Mvh
    Thomas E

• #10   10. mar 2007 Thomas: Misforstå mig nu endelig ikke – jeg synes det er et superfedt tiltag fra din side (og tilsyneladende tilsat en solid portion talent..;-) og jeg har da også selv ved flere lejligheder overvejet at få skræddersyet en dragt. Men hver gang er det endt med "bedste stangvare" i prisklassen 7-10K.

Kvalitetsmæssigt har jeg de mere seriøse producenter som eks. Kushitani i tankerne.

Jeg sammenligner altså INGENLUNDE med en plastbehandlet sekundalædervare til 3.495,- (inkl. to frække stickers til bilruden.)

Det jeg derimod sigter til er at der er pokker til forskel på et godt/frækt design VS. god pasform VS. materialevalg (læderkvaliteter, syninger) VS. "crash" duelighed (som jo bør være det vigtigste benchmark for enhver form for MC-bekædning).

Og i den sammenhæng må det være svært som niche-producent at spise boller med de etablerede aktører. Ihvertfald har min erfaring været at de skræddersyede løsninger bliver temmelig dyre når man begynder at specificere full-grain anilin-læder osv. (typisk 12-15K).

Men det ku' være rigtigt spændende at se og høre nærmere info om dine syslerier, so "keep us posted"..;-)

Cheers,
    -K

Kommentér på:
R1 - dragten er nu færdigdesignet.

Annonce