385 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Patrick L
Patrick L
Følger: 13 Emner: 5 Svar: 13

Honda gs 750 f Honda gs 750 f

Hej, har lige brug for hjælp her. Jeg har kigget på en gammel Honda cb 750 f fra 1981, altså en gammel svend. Nu er planen så at jeg kommer ud og kigger på den og selvfølgelig får en prøve tur.
Spørgsmål.. den har gået 70xxx efter speedometer, så den er nok kørt til, hvad kigger jeg specielt efter ved eftersyn? Jeg har aldrig haft Honda før og tænker der må sidde nogle erfarne gutter/inder her som ved noget om den årgang

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda gs 750 f
  • #1   17. jul 2017 Jeg har ejet lige præcis samme model for 3-4 år siden. Og planlægger nu at finde en 900'er smiley

Kig efter tegn på mishandling, ridser og buler der kunne tyde på styrt. Hvis den er omlakeret kan det også være en indikator. Se på hvordan den generelle stand er, hvis den er pænt holdt, er det sandsynligvis også en ejer der passer vedligehold jævnligt.

Lyt på tomgang og sikr dig at den går hele vejen til omdrejningsgrænse uden brok. Tjek for slør osv, standart procedure smiley

De har det med at skramle lidt fra knastkæden, noget med strammeren. Jeg kan faktisk ikke helt huske det, men det er der nok en anden der kan smiley

BTW: Din overskrift er lidt galt på den smiley

• #2   17. jul 2017 Er det den nye 16 ventilede eller den gamle med 8?

• Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    apr 2017

#3   17. jul 2017 #Søren ups.. he he ja det selvfølgelig en mindre fejl ?? Tak for tilbagemelding!

#Allan, har ingen idé, hvor ser jeg det?

• #4   18. jul 2017 Stel nr eller sidste reg nr kan skaffe dig de oplysninger.

• #5   18. jul 2017 Det er en DOHC med 16 ventiler du kigger på. Medmindre det er en overgemt. Men dem med 8 hedder vist cb 750 K

• Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    apr 2017

#8   18. jul 2017 Fedt, tak for jeres svar :)????

Kommentér på:
Honda gs 750 f

Annonce