{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Opgradering fra mellem til stort kørekort {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder herinde. smiley

Jeg er 23 år og fylder 24 til december - Jeg erhvervede mig mellemkørekortet i juli, 2015 (dengang var jeg altså 21).

Jeg har prøvet at søge rundt, men har haft svært ved at finde ud af, hvad der sker når jeg bliver 24 til december.

Bliver mit kort automatisk til et stort MC-kort, eller skal jeg op til en ny prøve? Jeg er godt klar over, at jeg kunne gå op til en ny prøve nu her, eftersom jeg jo har haft kortet i over 2 år, MEN jeg synes bare, at kunne huske, at jeg har læst et sted, at jeg automatisk får mit kort opgraderet, når jeg fylder 24.. er det rigtigt eller ønsketænkning? smiley

På forhånd tak for hjælpen! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opgradering fra mellem til stort kørekort
Kommentér på:
Opgradering fra mellem til stort kørekort

Annonce