481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

opråb opråb

opråb til landmænd (håber der er nogen der læser dette galleri) kan i ikke når i nu har været ude med jeres kæmpe maskiner og svine vejene til... kunne i så ikke fjerne jeg gylle igen eller i det mindste sætte et skilt op med glat føre..... til alle jer mc-folk pas nu på derude..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opråb
  • #1   22. mar 2005 Og nu vi er ved landmændene...så pas på de s..... markvandingsanlæg, der ALTID skal placeres så de sprøjter en vandstråle ud over vejen...

• #2   22. mar 2005 Det nemmeste er at give ordensmagten et kald. Jeg ved godt det er for sent hvis skaden er sket, men det med store jord klumper og gylle på vejen er faktisk meget ulovligt. Vandingsanllæget der sprøjter ud på vejen ligeså, og jeg mener bøden for at lave dette nummer er rimelig i orden stor. Havde engang en svigerfar der kom til det med vanderen, og efter han havde snakket med policen var han MEGET omhyggelig med at få den vande udenom vejen *G*

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #3   22. mar 2005 kender en der fik ersattet hans mc pågrund af han var væltet i noget korn som en bonde havde tabt...

• #4   22. mar 2005 Så får bybuschaufførerne lige et opråb også....... Skal man tanke bussen så meget op at de første 5ltr løber ud på asfalten når bussen ryger rundt i rundkørslerne i Aalborg ?? . dieselolie på jorden i rundkørsler er en temmelig uheldig kombination for en mc......... røvhuller smiley

• #5   22. mar 2005 Først: jeg er ikke selv landmand og generalt ligeglad med dem, men jeg bor og har boet på landet hele mit liv. Det med gylle på de små snoede veje er skide irreterende men det skal man jo regne med ellers er men noget naiv. Ja de skal rydde op efter sig, men det hedder ved arbejdstid ophør eller sådan, så det er jo lidt svævende.
    Heh jeg er mere irreteret over i høst perioden at de ikke gider smide skæret bagefter deres majetærsker, sådan en fætter har jeg godtnok ikke lyst til at møde frontalt.

• #6   22. mar 2005 Ku være du skulle lave dit "opråb" i LandboUngdom eller SID´s Fagbladet eller noget... Nok begrænset hvor mange landmænd og bybuschauffører, der læser det her indlæg...

• #7   22. mar 2005 Mens vi er igang, hvad så med sneplovene..? ved godt de kun gør deres job men fuck der er meget grus i svingene lige nu.. Var ved at stunte igår pga af det grus..

Kommentér på:
opråb

Annonce