{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.146 visninger | Oprettet:

Bane MC til 14 årig. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har en dejlig dreng som er pjattet med maskiner, især MC´ere er han vild med. Jeg har for ca 10 år siden selv kørt en del banerace og det var den bedste tid i mit liv. Vi har sludret om mulighederne for min søn, også eksempelvis motocross, men vi syntes at der er for mange skader i motocross, og Lucas´s passion er mere for RR maskiner. Så vi er i gang med at spare sammen for at kunne realisere hans drøm om at kører race på bane til næste år.

Så til spørgsmålet, vi har kigget på div. MC´ere og er lidt lun på en Honda CBR125R, han er omkring 173cm høj nu så tænker den nok ikke er for stor til ham. Hvad tænker du som kunne være godt for ham at starte på? Det kunne være rart at styrer uden om 2 takterne og holde os til 4 taktere. Jeg er lidt nervøs for at sende ham på en for stor MC da jeg mener det er rigtig vigtigt at få det grundlæggende helt på plads, derefter kan man altid avancere til noget større. Og det er vigtigt han ikke bliver skræmt, men leger de gode linjer og fortroligheden med raceren ind.

Vil meget gerne hører hvad du tænker, jeg kan huske på flere af de banedage jeg selv har kørt har der i Grøn klasse kørt nogle unge knægte rundt på mindre maskiner med orange veste på og en instruktør foran der viser linjerne og hjælper dem i gang.

På forhånd tak for dit bud.

De bedste hilsner Henrik & Lucas.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bane MC til 14 årig.
Kommentér på:
Bane MC til 14 årig.

Annonce