{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Bestilling fra FC-moto {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen smiley

Jeg bestilte igår en masse læderstumper fra Fc moto, og kunne som så mange andre også har nævnt kun vælge betaling via efterkrav. Det blev sammenlagt en pris på ca 2100,- euro hvilket svare til små 16.000,-

Hvordan fungere det når UPS aflevere pakken, skal de ha kontanter? eller kan jeg bare skrive dem en check? Og hvis de skal ha kontanter, snakker vi her danske kroner eller euro?

For hvis det er danske kroner, hvilken kurs bruger UPS så mons tro?

En sidste ting, hvor længe plejer der at gå fra man bestiller til man modtager?

Mvh. Kristoffer Geisler


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestilling fra FC-moto
  • #1   18. mar 2007 Hvis du ved at det kommer med UPS så ring til dem og spørg hvad de skal have for den forsendelse. Du kan sikkert ved FC Moto få et "tracking" nummer og ud fra det ved de præcist hvad du taler om hos UPS.

  • #2   18. mar 2007 Hold da kæft, er der nogen der lige har fået en masse penge tilbage i skat? smiley Hmm ja nu er det jo så UPS der aflevere pakken så ved jeg faktisk ikke.. For post danmark smider det jo bare på posthuset og så er det jo nemt at betale..

  • #3   18. mar 2007 Jamen så prøver jeg at ringe til dem imorgen smiley

    Har ikke fået penge tilbage i skat, har bare endelig fået taget mig sammen til at få noget ordenligt sikkerhedsudstyr.

    Det drejer sig om:
    Arai RX-7 Corsair - Hjelm
    Alpinestars MX-1 Jacket - Jakke
    Alpinestars GP-Tech - Handsker
    Alpinestars Supertech Racing - Støvler
    Alpinestars Track Pant 2007 - Bukser
    Alpinestars Tech Back - Rygbeskytter

    Alt sammen i sort smiley Tror det bliver en lækker detalje til den ellers nylakerede cykel smiley






  • #4   18. mar 2007 Damn det lyder lækkert.. Bare det var mig der havede råd til sådan en omgang..

  • #5   18. mar 2007 Du kan sagtens betale UPS med danske kroner. Du vil modtage en mail fra Ups afsendt via denne mail adresse QuantumViewNotify@ups.com. af den vil fremgå lev. Tidspunkt og det nøjagtige beløb. . Det er nogle fede ting du har købt! Har selv supertech støvlen og Gp tech handskerne og Mx-1 jakken i sort. Du bliver ikke skuffet.

    Held og lykke med det...


  • #6   18. mar 2007 Mikkel:

    Helt sikkert! Glæder mig også som et lille barn smiley

    Danske kroner siger du? Synes bare det virker lidt vildt at skulle betale 16.000,- kontant til en postgut smiley

    Må hellere finde udaf om de tager euro. Hvis ik aner jeg jo ik hvor mange danske kroner 2116 euro bliver.

    Forresten, MX jakken kan vel self lynes sammen med deres tilhørende track pants ikke? smiley

    /Kristoffer


  • #7   18. mar 2007 Ja havde selv lidt betænkeligheder ved at betale pengene men det gik. Min Mx-1 jakke er en såkladt short jacket og den kan ikke lynes sammen med bukser. Jeg købte den til de små cafe ture og som alternativ til læder heldragten.

  • #8   18. mar 2007 Skal lige sige på sidelinien at UPS godt kan finde på at sende pakken med PostDK hvis de vuderer at det ikke kan betale sig for dem selv at køre ud med den.

  • #9   19. mar 2007


    Skrevet: 19-03-2007 14:15:49
    Slet indlæg

    Jamen kan jeg så regne med jeg kan betale UPS med Euro? Eller danske kontanter?

    Hvad har I andre af efaringer med det? Hvis en læderdragt koster 1000,- euro hvad bliver regningen fra ups så på? 1000 euro eller 75xx,- danske kroner? Mener bare, det kan jo være lidt svært at ha det præcise beløb liggende klar når man ikke ved hvad valuta man skal betale med, og til hvilken kurs? smiley

    /Kristoffer


Kommentér på:
Bestilling fra FC-moto

Annonce