{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

erfaringer med nyt lædertøj? {{forumTopicSubject}}

Har lige fået en læderkombi ind af døren fra Louis ( www.louis.de og artikelnummer: 20840352 ). Bukser sidder perfekt. Jakken er en smule stram. Men har ladet mig fortælle at en læderdragt/kombi giver sig ret meget efter brug.? Nogen der kan bekræfte det?

Vil helst undgå at gå en størrelse op, da bukserne så vil blive for store.

Det virker ellers som kvali, dvs ikke tynd læder, ingen dårlige syninger, ike plasticagtig, inderfór virker til at være super og lynlåse er af meget god kvalitet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaringer med nyt lædertøj?
  • #1   23. mar 2005 Har faktisk også haft kigget lidt på det sæt. ved bare ikke hvad størrelse jeg skal ha. kan ikke finde úd af hva de tal står for i højde og så´n

  • #2   23. mar 2005 jeg er 192 og vejer knap 90 kg. en str 52 passer mig fint. Jakken er som sagt lidt stramt, men brormand siger den giver sig.
    P åderes side (fx under artikel beskrivelse) kan deu se sstørrelserne, og hvad de svarer til. Jeg målte mig selv som på tegningen og fandt frem til at det var en 52 jeg skulle have!
    Der var 3-12 cm op til str 54 nogle steder. Vil ikkehave for stort, så købte det jeg målte mig selv til. Og det ser jo ud til at passe smiley


  • #3   23. mar 2005 woops
    S.G
    Har lige skrevet til dig før jeg fik læst det her indlæg.....

    /Thomas


  • #4   23. mar 2005 smiley ja så det smiley

  • #5   23. mar 2005 hvis jeg bliver større i løbet af sommeren kommer det billigt til salg smiley Jeg kan godt vokse lidt i det, men ikke for meget smiley

  • #6   26. mar 2005 S.G >> Hmm, jeg har selv lige været ude og prøve et lædersæt. Jeg skulle have en str. 52 og jeg er kun 178 og vejer ca. 78 kg og den passer fint på mig. Sidder lidt stramt, men fik af vide at den ville give sig lidt.

    Altså udfra hvad du siger, kan man ikke umiddelbart gå ud fra at størrelserne passer :O)

    Jeg prøvede et sæt fra Arlen Ness.

    Mvh
    Allan


  • #7   26. mar 2005 Er nogenlunde samme str. som S.G.Har lige prøvet en held læderjakke i dag og str.54 kan næsten ikke lynes på mig. Fandme ikke nemt med de størrelser.....

    /Thomas


Kommentér på:
erfaringer med nyt lædertøj?

Annonce