1.518 visninger
|
Oprettet:
det skete bare ikke..... HJÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle sætte igang i et højre sving idag... og skulle udenom en parkeret bil. Det resulterede i, at det alt for slidte bagdæk "skred ud"... selvom jeg nærmest kæmpede for at rette cyklen op igen.. Men det hjalp desværre intet. Så min nyindkøbte sorte honda fireblade 2005.. gled hen af asfalten.... snøft.
nogle af kåbe-delene skal selvfølgelig skiftes.
Jeg vil meget gerne i kontakt med nogle der kan skaffe delene til en fornuftig pris... Eller bare kender nogle. Som jeg kan kontakte..
Det er sgu den værreste dag i hele mit liv... Håber at nogle kan hjælpe mig..snøøft
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
Føler med dig!
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
Men føler virkelig med dig, det må virkelig være trist
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Ellers så er det ebay der kan hjælpe.
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 41 Svar: 473
Husk lige at få et dæk med når du køber dele hjem!
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
MEN SER GERNE AT KOMME I KONTAKT MED NOGLE BILLÌGE KÅBEDELE
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 337
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
Gi' lige et praj inden du bestiller – jeg har også et par 'skønhedsfejl' på fejebladet som kunne trænge til udskiftning...;-)
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
Det kan da være at du kan spare mange penge ved at få det repareret. Hvis det bare er nogle huller der er slidt igennem omkring motor osv. Så kan jeg godt smække lidt glas fiber på , alt efter hvor i landet du befinder dig, eller om du har lyst til at køre lidt efter det, så skal den bare ha noget padding og lakeres om.
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 115
(Det løber mig koldt ned af ryggen ved tanken om at det var min blade).
Prøv www.davidsilverspares.co.uk. Jeg har gode erfaringer med dem.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Det drejer sig om følgende
Kåbe omkring forlygten 4800 kr
Højre side kåbe 4800 kr
Højre bundkåbe
bagbremse arm 1000 kr
højre sidespejl
det ydereste konsol af gashåndtag
Hvis nogle ville hjælpe med nogle priser... ??
På forhånd tak
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
Det er ihvertfald under halv pris ift. herhjemme. Jeg har selv nogle ødelagte kåbedele til min CBR1KRR, som jeg er ved at bestille hos dem...
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 20
Prøv også her.
(link fjernet)
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
det skete bare ikke..... HJÆÆÆLP