{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiets fotofælder - godt nyt !
  • #1   20. mar 2007 ... ikke en nyhed.... de har altid har haft svært ved at fange nappe os !

    De snakker også om det i radioavisen....
    De nævner at de vil smide en nummerplade foran på cyklen også... det må vi ikke håbe...


  • #2   20. mar 2007 Det mest utrolige er da at de ikke har statistik på hvor mange af bøderne der når frem.. talentløst

  • #3   20. mar 2007 Der var en grund til de blev pillet af, når folk faldt forover blev de skåret op pga den sad på forskærmen.. mmhh indbydende.. Så det tror jeg ikke de gør.. Og hvis det er noget de har tænkt sig, så bliver det vedtaget som med knallerter... Pr. en bestemt dato..

    Så stiger resten af mc´erne uden pladen foran jo bare i værdi smiley

    MvH
    Michael


  • #4   20. mar 2007 Ja.. De kunne lige så godt automatisere skidetet, så det automatisk tog et billede forfra og bagfra.. nej kom lad os bruge en politibetjent på det, så i stedet for at redde menneskeliv ved at patruljere et sted eller opspore bander, så kan han sidde og drikke kaffe og trykke på den store runde foto knap..

    Det er satme flot.. smiley

    Mvh
    Michael


  • #5   20. mar 2007 kan ikke forstå manden ikke bare betaler de to bøder på henholdsvis på 1000 og 1900 kr, der er jo ikke tale om klip eller noget

  • #6   20. mar 2007 Enten så er diverse dagligblade misinformeret, eller så er jeg. Jeg havde den opfattelse af det filmkamera som peger fremad, modsat det kamera det blitzer med, som peger bagud, automatisk går i gang, efter der er blevet blitzet. Men ok, fedt nok hvis det ikke gør. Jeg regner dog ikke med at køre stærkere end jeg plejer, da jeg liiiiige har et par eller 3 klip der skal "udfases" smiley

  • #7   20. mar 2007 Det er ikke en skid godt, det blir altid smækket op i avisen som et problem, og kort tid efter kommer der et lovindgreb. Det skal bare slås op som et problem først og så bakker resten af dk,s moralske befolknng op omkring en stramning af denne umoralske forteelse som kan opstå.....så vent og se der kommer snart en stramning.........

  • #8   20. mar 2007 Jeg synes nu det er meget flinkt af politiet, at de minder os om at man altid bør køre med fullface hjelm og solvisir, så man ikke bliver blændet ude i trafikken.

    - og så fik jeg da også svar på at de mystiske røde blink jeg indimellem oplever ikke er noget psykisk...


Kommentér på:
Politiets fotofælder - godt nyt !

Annonce