{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Kasper F
Kasper F
Tilmeldt:
5. okt 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1

Bane kørsel? Hvad skal der til? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Har fået et godt tilbud på en Yamaha R1 som skulle være lavet om til løb..
Er sku tæt på at købe den, da jeg godt kunne tænke mig at kører løb på længere sigt..
Men hvordan er det med krav til cyklen?
Andre her som kører på bane eller kører løb? Vil meget gerne hører hvordan i kom igang? (Jylland)
Mest hvor og hvem man skal snakke med?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bane kørsel? Hvad skal der til?
  • #1   5. okt 2017 I første omgang du skal have original udstødning eller en efektiv db. killer pga. støj., bane kåbe, eller tape dine lygte og blinklys fjern spejle osv. og kig på zenergy racing eller i jylland jysk racing, så kan du book en arrangement hos dem på en bane

  • Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. okt 2017 Hvad er kravene til kåberne? Kan man ikke læse kravene et sted? smiley
    Den har fået fjernet alt unødvendig el og tilbehør..
    Så umiddelbart er det bare støjen jeg skal bekymre mig for eller hvordan? smiley


  • #3   5. okt 2017 Det er ikke nogen krav til kåber du kan køre med gadekåber bare tape dine lygte, blinklys og fjern spejle, det er kun støj du skal bekymre, du kan læse kraverne f.ex på racing4fun.dk

  • #5   5. okt 2017 og ja selvfølgelig, smiley

  • #6   5. okt 2017 Til normale trackdays er der ikke mange krav til cyklen, da folk også møder op med rene gademaskiner hvor lygter er tapet til. De første par gange man er afsted kommer man hurtigt i snak med nogle andre, også kan man jo spørge der. Til konkurrence kørsel er kravene lidt andre, men det er formentlig ikke relevant endnu, men hvis det er du keder dig kan du tage et kig på DMU's reglement for road racing smiley

    De fleste kører med glasfiber kåber til ræs da de er lukkede i bunden og holder på olie/vand så det ikke kommer på banen, derudover er det let at reparere hvis man styrter smiley


  • #7   5. okt 2017 Der er banedag på Padborg park på Mandag. Årets sidste. Kig forbi.

Kommentér på:
Bane kørsel? Hvad skal der til?

Annonce