4.796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Handsker lugter. Handsker lugter.

Hej - Mine vanter er begyndt, at lugte som noget der har været dødt et stykke tid.
Hvad gør i med lugtende handsker, og lugtende hjelme for den sagsskyld.
Nu er jeg mest typpen der hælder alting i vaskemaskinen, men det tænker jeg kunne være en dum idé med dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handsker lugter.
  • #1   22. mar 2007 Man kan få noget spray til hjelmen ... Helmet care et eller andet ...... Ellers ka ndu lave en forsigtig opløsning af sæbespåner og vand og vaske hjelmen indvendigt. Lad den endeligt luft tørre .... IKKE bruge hår tørrer ..

Handsker skal vel lugte lidt af "gnu" er de af læder brug samme fremgangs måde med sæbe spånerne .. Tør dem langsomt og giv dem en go gang læder fedt bagefter.

Er det takstil handsker ... Ja så er der garanteret en eller anden form for vaske vejledning i .. .De skal dog efter vask ha' noget impregnering.

• #2   22. mar 2007 Man kan få skospray i de fleste skoforretninger.....det kan du vel også bruge til handsker og andet.

• #4   22. mar 2007 Du ku' også prøve at tage dem af inden du går på toilet...;-P

• #5   22. mar 2007 Når du skal ha' handsker på , så gør ligesom hvis du skal tisse efter at have snittet chili - Vask hænder først!

Nej eddike er fantastisk til det her, men lad det endelig tørre godt ude ved normal rumstemperatur.

• #6   22. mar 2007 Rodalon virker fint, men har også selv en lidt speciel lugt (der dog forsvinder med tiden, ikke slemt), så brug det hvis det virkeligt er slemt, det fjerner med garanti lugten!

Husk som sagt at tørre dem ved normal stuetemperatur og at efterbehandle med læderfedt.

Kommentér på:
Handsker lugter.

Annonce