230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Pris på forsendelse fra Carpimoto Pris på forsendelse fra Carpimoto

Hej ..

Jeg står overfor at skulle bestille nogle stumper fra Carpimoto og i den forbindelse så kunne jeg godt tænke mig at få oplyst fragtprisen... deres hjemmeside er så genial at det står ikke før efter at jeg har tastet det hele...

og det gider jeg da ikke hvis forsendelsen er 50€ eller sådan noget fordi at så er besparelsen forsvundet i porto :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på forsendelse fra Carpimoto
  • #1   23. mar 2007 så tror jeg også at jeg skal af med 50€ fordi jeg har en lang liste... bl.a styr osv...

det regner jeg ihvertfald med indtil videre :o)

dvs at den lokale forhandler får ordren hvis han blot giver en anelse rabat ....

• #2   23. mar 2007 Det er også en ordentlig ordre !!!

Jeg har fundet alle de priser jeg skulle bruge på carpimoto og så har jeg fået oplyst de samme priser hos min forhandler og efter rabat er der mindre end 600 kr sparet .. INDEN porto vel at mærke...

så jeg har lige lagt 5500,- hos min forhandler :o)

Kommentér på:
Pris på forsendelse fra Carpimoto

Annonce