{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterdæk til mc ?
  • #1   1. nov 2017 der findes kun nogle få M+S mærkede til scootere bla heidenau , så kig på dækleader eller dækonline og se om der er noget i din størrelse

om det så er brugbart som vinterdæk tør jeg ikke sige , de vintre jeg har pendlet har det altid foregået på offroadere med grove crossdæk

• #2   2. nov 2017 Daekonline.dk
    daekleader
    Osv

Irc laver et dæk der er m+s mærket som jeg har set mange af.
    Selv har jeg kørt 125er et par vintre med nogen grove duro dæk på. De duro dæk kørte også super godt på tør varm asfalt somrene og holdt godt.

• #4   4. nov 2017 Kører også hele året, men r holdt op med at købe egentlige vinterdæk for nogle år siden smiley

nu sikrer jeg mig bare der r godt mønster, her på dette tidspunkt - så går det fint.. lige nu er det et sæt pilot Road 2 smiley
    De imponerer dog ikke indtil videre ift. Evo t30 sidste år.. der var super gode i al slags vejr.. så det fortryder jeg lidt.. smiley
    Der ryger nok evo’er eller Diablo´er på igen til april når der alligevel skal skiftes igen..

I får lige et snap fra morgentouren ind til job i fredags - altså bare nogle fede morgener at køre i fortiden.. smiley
    smiley

profilbillede
  • #5   5. nov 2017 smiley

Kommentér på:
Vinterdæk til mc ?

Annonce