{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Første MC som 18-årig {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen. Jeg har altid ville have en mc som sit første køretøj. Da jeg ikke er en verdens rig "dreng" vil jeg gerne have nogle forskellige hints til hvad hvordan hvor meget og hvorfor jeg skal vælge hvilek mc'er.. på forhpnd tak

p.s. har set lidt på en Suzuki GS 500 E, er det noget værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første MC som 18-årig
  • #1   26. mar 2007 Vil anbefale en suzuki gsx-r 250 ikke vildt dyre, men kører godt. Jeg har haft mange herlige kilometer ud af min.

• #2   26. mar 2007 katsauaki..
    der er en del tråde om det i forum... søg evt efter begynder...
    men en gs 500 er ikke en ringe maskine at starte på..

• #3   26. mar 2007 Syntes ikke en GS500 er en cykel at starte på. Men det er nok bare mig, og alligevel ikke helt. Den er lidt KEDELiG at se på. (og køre på) Har selv haft GSX-R400 og ZXR400. Fede maskiner og kan også købes for penge. Cyklerne ser også ud af noget.
    Jeg har en ZXR 400 til salg hvis du vil se sådan en.

• #4   26. mar 2007 Slutter mig til Kenneth om gsx-r 250.. Har virkelig været glad for min! smiley

• #5   26. mar 2007 Ja ja i foreslår det i selv har .... har nogen af jer kørt på andet end gsxr250 og zxr ?

en GS er sgu en fin begynder cykel , meget cykel for pengene og service er fornuftig til en begynder
    GSerens motor er en ældre konstruktion men det gør den bestemt ikke ringere , motoren blev produceret i GS450 helt tilbage i 70erne og temmeligt mange af dem kører da endnu

en GSXR 250 kører jo med en milliard omdrejninger og skal serviceres oftere end GSeren ...
    Gsen er også billigere at vælte på og sikkert betydeliogt billigere i forsikring R`et betyder en del der

• #6   26. mar 2007 gs 500 fin cykel to selv mit kørekort på den gsx-r for lille så den bliver du nok hurtig træt af
    hvis du har råd så køb en cbr eller fzr 600 så har du også en maskine du kan bruge når du får det storekort en gang..
    husk elle de nævte cykler skal drosles før du må køre på dem da de har mer en 35 hk.

• #7   26. mar 2007 tog kørekort på en gs500 og købte en gsxr 250 som jeg køre på og er glad for.. men jeg kan ikke sige om du skal vælge den ene eller den anden... sys der minuser og pludser ved begge maskiner.. men de jo meget forskellige..

• #8   26. mar 2007 Jeg har selv samme problem. Bed ikke hvilken cykel jeg skal vælge.
    Men indtil nu har jeg overvejet:
    Honda CBR 400
    Kawasaki ZXR 400
    Suzuki GSX 400 R
    En anden maskine er Aprilia RS 125. - Dog er dette en 2takter. :s

• #9   26. mar 2007 400 klassen er svære mht. reservedele derfor ville jeg vælge suzukien er nok den nemmest tilgængelige

apriliaen er ikke ringere cykel fordi det en totakter men den er ikke så sjov på længere ture , skal have fuld hane for at trække 2 personer og oppakning
    og skal den yde 110 % ret langt så er holdbarheden nok under middel

• #10   26. mar 2007 Kommer total an på hvad du er til. Min personlige indstilling er at en "rigtig" MC har 4 cyl, og det har det altid været, så GS500E er banlyst fra min side.

Hellere en lildt ændre 4 cyl maskine, som er på høje med eller overlegen teknik mæssig iforhold til en GS500E.

Men det er måske bare mig smiley

• #11   26. mar 2007 Jeg har altid haft lyst til at køre racere, men da jeg ikke har flere millioner at gøre med og ikke kan køre de store maskiner endnu, så vil jeg også bare have en stille og rolig maskine..

• #12   26. mar 2007 En GS500E koster det samme som en ældre 4 cyl .... Såååå ....

Kommer også an på om du selv kan skrue lidt og til hvilken formål den skal køres og hvilken budget du har ...

• #13   26. mar 2007 Jeg kan kun sige, at jeg ved så lidt om mc'er. Men har en rigtig god ven og noget familie der er mekanikkere, så der kan jeg få lidt hjælp. Cyklen skal bruges til at køre i skole på 10 km hver vej hverdag. ca. 100 km om ugen. så skal den kunne trække mig og mine venner rundt på nogle cruise-ture...

• #14   26. mar 2007 Kristian R: Vi kommer bare med, hvad vi har af erfaring, og du kommer med din.. smiley

Forstår ikke dem, der kritiserer motoren på gsx-r 250'ern så meget.. Selvfølgelig findes der eksempler på motorer, der er gået kold efter 10.000 km, og moterer, der er blevet renoveret tit.. Men der er altså også dem, der har gået over 100k km.. Generelt synes jeg mere, at man hører, at R-motorerne er rigtig slidstærke!

• #15   26. mar 2007 Men hvad med reservedelene til dem? er de lette nok at skaffe, hvis det enten skulle gå galt eller hvis man vil have noget andet..?

• #17   26. mar 2007 Definer billige? r6 koster? gsxr 750 koster?

• #18   26. mar 2007 Har skrevet det før og skriver det gerne igen.
    Gs500 er en knald god begyndermotorcykel, nem at tumle og billig i drift.
    Gider ikke skrive så meget andet, for får bare hug af "R" fyrerne smiley
    Hvis du vil vide mere, så send en besked på min profil, så skal jeg nok dele mine erfaringer med dig..

• #19   26. mar 2007 Ja eller en GSXR1300 fin begynder cykel smiley !!!!!! en GS 500E eller 250 er sgu fine cykler, men jeg syntes helt klart at du skulle bruge lidt tid på at se diomkring og prøve noget forskelligt, og så vælge, i stedet for at høre på vores gode meninger smiley (ikke et ondt ord) men der er ligeså mange forskellige meninger som der er mennesker der kører MC. Men til syvende og sidst er det jo dit valg smiley hygge har du fået kortet så tillykke har du ikke så held og lykke smiley

• #20   27. mar 2007 Nu skal i også tænke på at jeg ikke er millionær og har råd til de helt vilde. Har regnet med at give imellem 30 og 40 k

• #21   27. mar 2007 Så skal du tage en ZXR400...! En af de første...! Den ser også rimelig fed ud.

• #23   27. mar 2007 Har set lidt på en Yamaha SzR 660, kan den købes til den prisklasse? og er den det værd?

Kommentér på:
Første MC som 18-årig

Annonce