Så blir man sgu sur ! {{forumTopicSubject}}
Sidste uge på vej til arbi gik cyklen ud, nå over på reserve. skide slughals.
Ville fylde den op på vej til arbi i aftes, men var sgu lidt træt og kom lidt sent afsted, så den tar vi sgu bare imorgen.
Fandme om jeg ikke så løber tør på vej hjem. Efter nøjen tippen,hælden og en starter som snart var ved at blive sendt i kredsløb får jeg den til at købe på de sidste slatter, blot for at løbe tør 500 meter fra Shell. Uden en krone på lommen, og fætter DK lå selvfølgelig også der hjemme. GAHH !!!
så må man slæbe hjem, heldigvis er de 134 kg ikke så meget , men man får sgu hurtigt gummi arme kl 07.30 om morgenen efter en nat på arbejde.
Det gider jeg ikke prøve igen.
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 133
jul 2006
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 70
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
dec 2003
Følger: 118 Følgere: 114 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 973
Ja, så havde jeg efterhånden lært at den bruge lidt mere nu....
Men lære af sin fejl første eller anden gang ?..næh nej
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
Bare lige ën tur mere så tanker jeg haha men nej.
Så blir man sgu sur !