{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn af streetfighter?
  • #1   1. apr 2007 Mht. spejle og blinklys, så er der for MC'er der er registreret første gang før 1995, ingen krav om at der skal sidde spejle eller blinklys på. Hvis de sidder der, skal de være E-mærket, blinke 60-120 gange pr minut, være gule eller orange, skal min. sidde 15 cm fra hinanden og max 255 cm.
    Der skal sidde spedometer på. Typen er ikke vigtig.

• #2   1. apr 2007 Jesper..

Mht den regel vedr spejle og blink, så hedder det sig at såfremt din cykel er født med det før 1995 så må du ikke pille dem af trods den regel.. Kristian H herinde fra fik en bøde for det sidste år...

• #3   1. apr 2007 Sikker på det med blinklysene skal være min 15cm fra hinanden? syntes jeg læste et sted at det min sku være 28cm??

• #4   1. apr 2007 Det passer som regel med en mcnummerplade-bredde. Så 28cm lyder ikke helt forkert.

• #5   2. apr 2007 Så husker jeg nok forkert med de 15 cm..

Jannic H: Den bøde Kriatian H har fået for det, har så været forkert udstedet. Der er intet krav om at der skal være spejle og blinklys på en MC fra før 1995. Har selv været til syn med en Hawk fra 1991, hvor der sad nogle ikke E-mærket blinklys på. Synsmanden ville ikke skrive det på rapporten, for jeg kunne bare have pillet dem af, og så var der ingen anmærkninger på det punkt.
    Desuden skal du meget langt tilbage i tiden, før der var MC'er uden blinklys. Selv Honda's gamle Four modeller har blinklys, og der kører da nysynet maskiner rundt uden blinklys...

• #6   2. apr 2007 15 eller 28 cm....
    På den her er der 15,5cm mellem de bagerste blinklys:
    (link fjernet)

Kommentér på:
syn af streetfighter?

Annonce