{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Streetfighter / SYN {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er igang med at bygge min mc om til naked / streetfighter, og er sådanset blevet lidt i tvivl om hvor meget jeg må bygge den om.

Skal jo godtnok ik til syn med den, men kunne jo være den skulle sælges på et tidspunkt, eller man blev kaldt til syn af en pms-betjent.

Tænker sådan lidt udseensmæssigt, manglende kåber, anden forlygte / baglygte / blink.

Og hvad hvis jeg så laver om på stellet, tænker her bagenden.

Hvor går grænsen for hvad jeg må og hvad jeg ikke må ? smiley

Takker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Streetfighter / SYN
  • #1   6. jan 2010 Hvis lygterne er E mærkede kan de ikke gøre noget ved det, og sidder som de skal, her tænker jeg mest på blink med plaseringen, kan ikke huske afstanden mellem dem.
    Hvis du skærer/svejser i stellet er det en helt anden sag, det mås du ikke og hvis synsmanden ikke er flink kommer den ikke igennem.

• #2   6. jan 2010 plast er lige meget
    lygter kan du finde målene på
    dit bagstel - thjaa jow hvis det er skruet fast er det så vidt jeg husker kun at betragte som hjælperamme og hvis det er lavet ordentligt kan den godt synes
    andre hjul skal kunne bære cyklens vægt (kode stemplet i)
    Bremser ...

vi må nu nok hellere snart få en med den lovmæssige indsigt til at sige noget
    -men det afhænger altså også lidt af kvaliteten af arbejdet og synsmanden smiley

Lars
    (igge at jeg ved hvorfor)

• #3   6. jan 2010 Prøv http://www.fstyr.dk/

Her finder du information om hvilke krav der skal opfyldes

• #4   6. jan 2010 Jeg kørte til syn med en F2 bagfælg, det var han lige glad med, jeg sagde jo heller ikke noget, det med bagstellet vidste jeg ikke. Men hvis du vil være sikker så gå ned og snak med dit lokale syns sted, men lad nu være med at fortælle for meget.

Kommentér på:
Streetfighter / SYN

Annonce