{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

streetfighter /syn {{forumTopicSubject}}

hvad siger de i syningshal hvis man har ændret sin mc til streetfighter , jeg har en ældre aprilia rs som ser farlig ud i kåbedelene .den havde jeg tænkt at lave om til streetfighterlook i ved med andet styr og forlygte m.m og hvad med blinklys skal de sidde på når den er fra 1998 ,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  streetfighter /syn
  • #1   14. jan 2013 Tag ned og snak med synsmanden ( måske giver han også kaffe ) så kan i jo snakke om hvad der skal laves og så er der ikke misforståelser

• #2   15. jan 2013 Blinklys skal i hvert fald være monteret - og virke.
    Lygten må gerne skiftes. Den skal være godkendt og opfylde lovens krav.
    Jeg har ikke styr (haha) på det med styret, men mon ikke det også skal være godkendt, ikke være for bredt osv.
    Ingen problemer i at afmontere kåbedele.

• #3   15. jan 2013 E-mærke på lygte og blink og TÜV papire på gaffelbroen(spiegler/ABM) med risere til styret så burde der ikke være noget. Men ned og snak med dem, og måske ikke en af de steder der førhen var statens bilinspektion smiley

• #4   15. jan 2013 Glem synsmanden.. Han hæfter ikke for hvad han syner, og 9 ud af 10 synsmænd, kender ikke de ombygningsregler alligevel.. Hvilket er forståeligt nok, for det er der næsten ingen dansker der gør:) men hvis du læser inde på SKAD hjemmeside, så er du godt på vej..

Kommentér på:
streetfighter /syn

Annonce