655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hjælp, har et problem!! Hjælp, har et problem!!

Da jeg var inde og åbne Bakken i torsdags, var der en af dem jeg kørte med der styrtede!! Nu er det som om at jeg har misted gnisten for at køre mc efter at ha set det styrt og for første gang har jeg tænkt på at sælge min mc !?! Har i været ude for noget lignende ??
Hilsen Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, har et problem!!
  • #1   2. apr 2007 arrrhhh lad være med at blive kuet af det, kør fornuftigt og tænk dig om, og når man kører så tæt så er det jo en chance man tager, dem der væltede var enten lidt ufornuftige eller skide uheldige

op på hesten, hvis vi skulle gå og tænke over hvad der KUNNE ske med os, ville du så leve??? for der er jo så meget der kan ske, det er jo også farligt at gå over gaden, men du gør det jo alligevel

• #2   2. apr 2007 så op på hesten igen mester, men kan da forstå du tænker over tingene, det gør man jo altid når man har oplevet noget træls

• #3   2. apr 2007 Kør nogle stille ture, så du igen bliver tryg/glad far at køre. Herefter kan du så begynde at åbne for dyret igen.
    Nøgleordet er tryghed!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #4   2. apr 2007 Jeg kan jo kun svare for mig selv - og nej jeg får ikke mindre lyst til at køre MC af at en anden person kommer ud i en speciel situation, hvor han ikke engang nødvendigvis selv er skyld i styrtet.
    Du kan leve resten af dit liv i frygt, eller du kan indse og acceptere at verden trods alt er et usikkert sted at leve og more sig i.

Hvad er ens liv værd hvis man sidder og glor ind i væggen, og ender sine dage på et plejehjem uden nogensinde at have haft det sjovt...?

• #5   2. apr 2007 Du kunne måske også tage en lille "pause", bare et par dage eller lign. og se om det ikke får lysten igen. Det ville da være ærgeligt hvis du solgte din mc og fortrød.

• #6   2. apr 2007 nutnik, lige mine ord, you live you learn, life ain't worth livin, if u dont bleed

• #7   2. apr 2007 Jeg har selv været ude for en alvorlig ulykke og mange kan ikke forstå, jeg tør sætte mig på en mc igen! Læs evet i mit fotoalbum. Men jeg har savnet det så meget, at jeg slet ikke kan undvære det!! Kan dog mærke, at jeg slet ikke stoler på blikdåserne mere, det skal man ikke!! Slet ikke!! For de ser os ikke!! Uanset farven på cyklen!! Men jeg er ikke blevet bange for at køre, heldigvis smiley Føler jeg er begyndt at leve igen smiley Dejligt!!

• #8   2. apr 2007 Hva??? enten kører man og tager de knubs man får med i købet ...
    ellers skal man bare lade være ... man kommer jo ikke til skade eller gør noget galt , hvis man holder hænderne i lommen vel ......

• #9   2. apr 2007 Jeg er selv styrtet (det var et rigtigt grimt et) og det må ikke kue en. Op på cyklen igen og hovsa, så fik jeg lige pludselig en meget større og er en meget gladere person i dag. Det må aldrig skræmme en, indse din frygt, tæv den og så giv gas;) Mc'ist for life!!

Suzuki Rules!!!

/NH

• #10   2. apr 2007 Rene: Nu er det ikke sikkert man man ender på hospitalet...

Jeg har selv været ude for en ulykke, En bil lavede en u-vending i et sving. I et godt stykke tid bagefter, var jeg meget nervøs for at skulle køre. Ikke fordi jeg tvivlede på mine egne evner, eller om jeg kunne håndtere MC'en, men simpelthen fordi jeg hele tiden sagde "hvad nu hvis..." Min kørsel blev klodset uden flow. Men jeg bestemte mig for det ikke skulle styre min følelse af at køre MC, så jeg pressede mig selv til at bare nyde kørslen, og give gas i svingene, og hey. Jeg er tilbage i næsten samme fart som før.
    Jeg er dog meget mere koncentreret om billisterne, og det kan desværre stadig tage noget af glæden ved at køre MC, og bare nyde det. Men det kommer.
    Ligeså vil det også komme igen for dig.
    Kør ud på de snoede landevej hvor der ingen trafik er, og kør i det tempo der passer dig. Så snart man har en med går der race i det, og så kommer man til at køre over evner.
    Find dig selv og dit eget tempo, så kommer glæden igen.

/
    Jesper

• #11   2. apr 2007 Mange tak for alle de gode indlæg, jeg vil på cyklen igen og mærke den glæde det gir at køre mc S
    Hilsen Andreas

Burn rubber, not your soul!!

• #12   2. apr 2007 RUBBER SIDE DOWN..............

• #13   2. apr 2007 Du Andreas,
    hvad skedte der med din kammi, kom haan slemt til skade?
    Man kan ikke rådgive om andres følelser i denne sag, var din syst til mc stor før, eller kørte du fordi dine venner kører?
    Jeg har midstet en ven, og har selv haft et par meget grimme uheld, men den eneste bekymring jeg havde var om arme og ben, kunne repareres så jeg igen kunne sidde på en MC -)

• #14   2. apr 2007 det man ikke dør af , bliver man stærkere af ...

altså de uheld du slipper fra uden mèn , giver erfaringer du kan nyde godt af som Mcer

op på geden med respekt ... læg din oplevelse i baghovedet og lær lektien .. kan jo være du kan undgå samme situation som din makker

• #15   2. apr 2007 Helt sikkert op på hesten igen. Jeg har været i asfalten et par gange og lavede en "aftale" med min Skaber om ikke at køre igen. Faktisk var det ikke så meget en aftale som en råben af himlen. Imidlertid mente Cirkus Mili at jeg burde køre igen. Det førte til tre dage med koldsved under omskolingen og så til snart otte års glæde ved turene på de små veje. Men du skal ikke være flov over at mærke frygten en gang i mellem, det er bare tegn på, at du har noget mellem ørerne...

• #16   2. apr 2007 tror at de fleste har været bange når de kører, har også selv været i jorden med høj hastighed, rejste mig op, rettede de krøllede dele ud og kørte derfra, men da jeg kom hjem gik der en mdr inden jeg turde køre igen... men nu vil jeg ikke undvære det for noget som helst, bare tage det stille og roligt og lad det komme til dig.

• #18   2. apr 2007 Ham der styrtede brækkede " kun" sin arm og fik lidt knups. Køre mc for der føler jeg mig fri og for at få nogle fede oplevelser m.m. S

• #19   2. apr 2007 Jeg tror det er en "op på hesten" sitiuation.
    For 6-7 år siden havde jeg en meget klam oplevelse med en kajak og troede faktisk min sidste time var kommet, men klarede skærene, og med det samme tænkte jeg " hvis du ikke kommer ud i den kajak med det samme, så kommer du aldrig ud i en kajak mere i dit liv " Det gjorde jeg så, inden at frgte plantede sig i kroppen, havde jeg givet det noget tid ville jeg ha tænkt for meget over det og gjort mig alt for mange tanker og nok aldrig turde sætte mig i en igen.

• #20   2. apr 2007 Tog osse turen sidste år (se mit fotoalbum) og kender kun fornemmelsen alt for godt. Har stadig lidt men af det, og kører som en gammel kælling. De første mange ture på min nye er bestemt ikke samme fornøjelse som på den gamle. Men VIL altså ud og køre igen, så bider det i mig. Øjnene på stilke overfor bilerne, forvent det uventet, kør defensivt, hold afstand og få det ud af kroppen.
    Men det hjælper naturligvis ikke på humøret at læse så mange slår sig ihjel for tiden.... Osse sværere at forsvare sin hobby overfor familien.

• #21   2. apr 2007 Har lidt samme oplevelse som Casper F

Jeg bogstaveligt talt underlæben fra hinanden og mistede 6 tænder, samt 2 af mine tænder blev banket op i kraniet med en sådan kraft at de trykkede på mit øjenæble nedefra og den anden sad sådan halvejs oppe under næsen.. :-|

For at opsumere = et rimelig grumt stunt.

Uheldet involverede en uopmærksom cyklist(mig), høj fart, en tabt cykelkæde og en container.

Men efter jeg var kommet mig igen.. så kunne jeg jo ikke unlade at køre cykel! Så det er bare noget med at overvinde frygten og efter man har kørt lidt er alt som det plejer smiley

Kommentér på:
Hjælp, har et problem!!

Annonce