1.295 visninger
|
Oprettet:
min mc er væk........ {{forumTopicSubject}}
Har lige set min mc. køre vær med en ny ejer, det er sku surt især når det ikke ser ud til at, jeg får en ny lige med det samme.
og så får man jo aldrig det man selv syntes den er værd, snøft.
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 586
maj 2006
Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 169
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
Men heldigvis får jeg ny på fredag, men den skal først laves, og der går nok også lige et par uger med det.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.348
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 239
Søren
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Men sørgeligt alligevel!
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 66
min mc er væk........