564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ny cykel til næste år Ny cykel til næste år

Jep planen er som ovennævnt og skifte cykel næste år da min far vil overtage min gamle gs'er smiley jeg har så fundet et par cykler som kunne være intrasante : Suzuki gs 500 (Ny) kawasaki er5 (Ny)

Suzuki sv 650 (brugt fra 04), yamaha dragstar 650, suzuki marauder v800...

Vil gerne ha lidt gode råd osv. derudover ved jeg heller ik helt om det skal være chopper stilen eller racer også nogle gode råd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny cykel til næste år
  • #1   5. apr 2007 Ville i hvert fald vælge en lidt større end en af de 500'er du nævner der! smiley SV'er er et godt bud, synes jeg.. Hvis du ik helt synes du falder til enten chopper eller racer siden, så er SV'en helt sikkert en god cykel, der både er sporty med stadig har bundtræk!

• #2   5. apr 2007 Hvis jeg var dig så ville jeg tage ud og prøve dem alle sammen flere gange i løbet af sommeren.. så burde du da kunne finde ud af hvad du hælder mest til..

• #3   5. apr 2007 Okay det eneste jeg er lidt bange for med de "racere" er man bliver træt af og køre på dem ? altså de er jo ik så behagelige og køre på som choppere ?

• #4   5. apr 2007 Find ud af hvad du kunne tænke dig at køre på, for de cyjler du forslår er jo meget forskellige. sv 650 og dragstar 650 kæmpe forskel.
    Men prøv noget i løbet af foråret.

• #5   5. apr 2007 tja men med en chopper kan man vel også blive træt af manglende hestekræfter, der er fordele og ulemper, ud og prøv de forskellige stilarter og derefter forskellige modeller når du har besluttet dig

• #6   5. apr 2007 Problemer er nok bare at jeg ikke kan tage ud til en forhandler og prøve de forskellige cykler jeg har kun kortet til lille mc. så den næste jeg ska ha skal drosles

• #7   5. apr 2007 Mht. behagelig at køre på, så føler jeg mig meget bedre tilpas på min GSX750F end f.eks. på min kammerats Marauder V800... bedre kørestilling, bedre styreegenskaber, bare mere behagelig smiley

Som JEsper skriver, prøv om du ikke kan komme ud og prøvekøre nogle af dine favoritter, sådan finder du jo nok bedst ud af "hvad du er til".

• #8   5. apr 2007 ER-6 meget feder at køre på end SV650

Kommentér på:
Ny cykel til næste år

Annonce