{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc køb i Australien
  • per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 79
    #1   24. jan 2018 højest interessant ser lige med

  • #3   31. jan 2018 Ja, jeg købte en Suzuki VStrom 650 hos Poul Beeby, Hiterlande Motorcycles, 23 lawrence Drive, Nerang, Quensland. 4211. Ikke lange fra Gold Coast.
    Da jeg 6 uger senere var færidg med at køre 11.000 km på den, solgte jeg den tilbage til ham. Let og smertefrit. Kanon go service. Både ved køb og salg. Jeg måtte selvfølgelig "betale" for slidt af dæk, men det var en ok handel at sælge motorcyklen tilbage.
    Cyklen blev indregistreret i min derboende ven's adresse, men med mit navn, såvidt jeg husker...... det er nogle år siden smiley


    profilbillede
  • #4   18. mar 2018 kanon tusind tak for info. vi skal til Victoria. Jeg håber at det er det samme der.

  • #5   18. mar 2018 Hej MC-Eventuristen. Ka' du huske om værditabet var "rimeligt"? Altså ift. slitage og km-forbrug? Påtænker samme tur næste år (-;

  • #6   18. mar 2018 Jeps Peter B, der var stort set ikke noget værditab, selv om cyklen da jeg afleverede den havde kørt 11.000 km mere på tælleren smiley
    Jeg kæmpede hårdt for at forhandleren skulle acceptere dækkene, som var blevet noget slidte. De var ikke for gode da jeg købte den, og han accepterede.
    Så vidt jeg husker, havde jeg kørt de 11.000 km for ca 250-300 AUD, hvilket jeg ikke syntes var dyrt for så mange km. Men de var så oss kørt i løbet af 6 uger, så cyklen var jo ikke blevet meget ældre smiley


Kommentér på:
Mc køb i Australien

Annonce