Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc Jakke
  • #1   9. apr 2007 Hmm, min kammi købte T. Hansens læderjakke og gik med den som sommerjakke. Efter 3 uger havde han ved almindeligt brug slidt hul i sidderne på den...
    Sååååå, jeg ville ikke stole på det!

• #3   9. apr 2007 kig på min profil hvor jeg sidder på min gamle røde gsx600f..

det er M-TECH (Maestro Tech), som jeg købte for næsten 5 år siden nu, gav dengang 5.000 kr kun for jakken, og den står som ny i dag... har været nede og kysse jorden med 90 km/t, en anden gang med 75-80 km/t (ordentlig flyvetur) og lige her for nyligt med kun en 10 km/t... der er ikke en ridse i jakken!

der er nok tale om held.. men alle gangene jeg har styrtet, har det bare været ligesom at være til en gang karatetræning hvor man øver fald.. gjorde i hvert fald ikke ondt da jeg ramte jorden... jeg vil anbefale dette mærke.. det
    er kvalitet, og bare noget der holder !!!

ved godt at det er et ekstra 0 at sætte på i forhold til t-hansen jakken, men hey, jeg sidder herinde i dag og har det helt fint.. så jeg sku gald for jeg investerede de penge i udstyret... det ER det hele værd!

• #4   9. apr 2007 Jeg har kørt med den jakke hele vinteren, og det klarede den faktisk godt. Den har en ok pasform på mig (191 cm / 83 kg - str. L) og membranen holder vandet ude og lader sveden komme igennem. Beskyttelsen virker lidt tynd og er heller ikke CE-godkendt, men tror nu nok det kan tage fra ved at styrt.

• #5   9. apr 2007 med min M-Tech har jeg også kørt vinter '04, '05 '06... også i regn og vind og vejr.. den skal bare impregneres...og så kan du bare køre derudaf.... smiley

• #6   9. apr 2007 Jeg ville aldrig købe noget i T-Hansen. Har aldrig haft andet end problemer med dem (ang. kærestens scooter). Jeg hader dem og deres lorte kvalitet. Jeg ville hellere flette en jakke af bambus og køre med den end jeg ville køre i tøj derfra.

Just my 10 cents

• #7   9. apr 2007 Ja er det evt. noget der kan arrangeres smiley

• #8   9. apr 2007 Stik mig noget frisk bambus så kigger jeg på det smiley

• #9   9. apr 2007 Vil da også gerne se Bruus i bambus jakke og bast skørt... c",)

Tulle

• #10   9. apr 2007 Dem ligner i alle detaljer og materialbeskrivelser minpissedyre IXS-jakke.

Køb den da og prøv ad. Formentlig er den og, og ellers har du gamblet en 500-mand.

Aner ikke, hvad folk har imod T-Hansen. Man kan da hive i sagerne og se om de er samlede inden man betaler smiley

• #11   9. apr 2007 Yesh, tror jeg smutter i thansen i morgen og prøvetester jakken inde i butikken.. Bruger de dørmænd i thansen? smiley

• #12   9. apr 2007 Andreas Den er ikke super veludført! Man kan tydeligt se på den at det er en "billigmodel" specielt når man ser den live. Personligt ville jeg ikke købe den.
    Var oppe ved Leo Mortensen i forgårs prøv at besøg ham... nogen ting er dyre, men han kan handles med! smiley

Kommentér på:
Mc Jakke

Annonce