{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Tilmeldt:
31. jan 2018
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6

Suzuki gsxr 750 cc {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har brug lidt hjælp fra jer erfarne gade rasere. Jeg har i ca 5 år kørt på en ombygget Yamaha dragstar 650cc men synes bestemt også at suzuki gsxr 750 ser fantastisk lækker ud. Overvejer at skille mig af med min mc og se hvad den her suzuki er for noget. Jeg har set en masse test kørelser fra YouTube og det ser jo rigtig godt ud. Jeg har endnu ikke selv prøvet en tur på sådan en mc, så endelig beslutning bliver først taget til forår/ sommer. Hvad er Jeres erfaring med suzuki gsxr 750? Er der nogle der har erfaring med at gå fra cruiser til gade raser.? Er det godt eller skidt? Side komfort, styring osv?
Håber på lidt hjælp, på forhånd tak.
Vh. Michael.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 750 cc
  • #1   31. jan 2018 Hej Michael

    Jeg købte en GSXR 750 K6 til konen, så hun kunne sin gamle RF600R ud, og må sige at jeg slet slet ikke har fortrudt.

    Konen er helt vild over køreegenskaberne på den og hun har på kort tid forbedret sin kørsel.

    Hun er så glad for den, at end ikke jeg får liv til at prøve den....

    Jeg købte en K6 med ca. 32 klik tælleren for omkring 69 tusinde sidste sommer....

    Den står som et suttet bolche.

    Men jeg ville helt sikkert prøve en før køb. Det er en lækker cykel, men den er for eksempel alt for lille til en som mig - jeg er 190 cm og små 75 kg.

    Jeg sidder bedre på en gsxr 1000.

    Har selv en sv1000S, men det er også en helt anden boldgade fra gixxer.....


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #2   31. jan 2018 Hej Kenneth.
    Tusind tak for dit svar.
    Jamen det virker også til at være en rigtig lækker cykel, køremæssigt. Udseende er der ikke så meget at diskutere om smiley
    Jeg er selv 176 og ca 75 kg. Så måske den lige passer til mig :).


  • #3   31. jan 2018 Konen er 168 cm og små 70 kg.

    Så tænker din højde og drøjde passer meget fint.

    Så det er vist bare ud og prøve en, og så finde den rigtige maskine til den rigtige pris ;0)


  • #5   31. jan 2018 Jeg elsker min, men når jeg har kørt på den en time til to, så ville jeg ønske jeg havde valgt en af de andre cykler i garagen.. Jeg er også 190 og vejer 90 kg

  • #6   31. jan 2018 Du skal nok lige vænne dig til en anden kørestil, det er noget af en omvæltning at gå fra cruisestil til racestil smiley

  • Lasse L
    Lasse L Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #8   31. jan 2018 Hej Michael. Jeg har lige solgt min gsxr750 fra 05 pga jeg ville prøve en intruder 1400 custom.
    Det er en virkelig god cykel som køre og styre let. Samt man kan komme fremad :). Men sidder selvfølglig bedre på andre maskiner end racer. Derfor jeg var valgt at prøve andet efter 10 år på racer. Men de er sjove og køre. Hvis du skal prøve racer så er det er godt valg vil jeg sige. Ellers ud og prøvekøre et par forskellige maskiner og se hvad du bedst kan lide. God aften :).


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #9   31. jan 2018 Tusind tak for jeres venlighed og store hjælp. Dejligt at hører om jeres erfaringer.
    Når vejret er til det i den nye sæson vil jeg helt klart få arrangeret en prøvetur på en suzuki, jeg går og bliver små forelsket i en mc jeg slet ikke har prøvet endnu, kun læst og hørt godt om.. Så den skal selvfølgelig prøves, håber ikke at jeg bliver skuffet :):).


  • #10   2. feb 2018 Har haft en k7 i 3 år og kørt 30000 km på den og de fleste km har været ture på 300 til 700 km om dagen aldrig haft problemer heller ikke med kroppen sjov at køre på. Har skiftet til en 1000 k7 men må nok sige bort set fra trækket så er 750 lige så sjov at køre på og så er den noget lettere

  • #11   4. feb 2018 Hvad årgang kigger du på ?
    Jeg prøvede en årgang 2005 (K5) 750, en sad jeg ikke sådan helt super på.
    Så prøvede jeg en fra 2003(K3) og den passer mig helt perfekt i str og det.
    Det er bare ud og kør og prøv smiley


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #12   7. feb 2018 Hej. Tusind tak for jeres venlighed og svar.
    Tom B. Så ingen problemer ved kørsel på 300-700 km? Jeg er selv 176 og 75 kg. Håber at min højde og vægt er ok til denne model. Er godt nok spændt.. Sidst jeg lå på en mc, var da jeg tog kørekort for 5-6 år siden. ??

    Lasse N.
    Jeg har kigget på en 2007 model, der er rigtig mange fra den årgang.. Dumt spørgsmål men de der 'K' modeller... Er det bare årgangen?
    Vh.
    Michael


  • #13   7. feb 2018 K7 er årgang så korrekt ja smiley super fed cykel, kører og styrer godt, men er ekstremt sport præget. Massere muligheder for at gøre den personlig, se f.eks min jeg er ved at personliggøre.

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #14   8. feb 2018 Er 2007 modellen (som virkelig præger markedet) lige så teknisk opdateret som feks 2010 modellen? Bare som eksempel.. 2007 modellen er rigtig fed og der er mange til salg men den er også 11 år gammel...

  • #15   8. feb 2018 Den vil passe dig perfekt. Du må gerne købe min, du kan se billeder i profilen. Det er en ægte 2010 model smiley

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 6
    #16   8. feb 2018 Hvad koster den?

Kommentér på:
Suzuki gsxr 750 cc

Annonce