1.071 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Suzuki gsxr 750 k1 Suzuki gsxr 750 k1

Hejsa alle sammen. Jeg har forelsket mig lidt i en gsxr 750. Er det en okay starter cykel. Har tidligere kørt en smule Ninja 900. Men skilte mig af med dem pga det var noget gammelt lort ??. Send mig gerne jeres tanker og erfaringer omkring den.
Mvh Mette
Skal siges jeg er en fornuftig kvinde på 35 år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 750 k1
  • #1   11. apr 2020 Jeg syntes det er en fantastisk cykel, den render hurtigere end dine evner i lang tid...

Men bruger du den fornuftigt kommer du ikke til at fortryde det...;-)

• #2   11. apr 2020 Hvis du kun kører fornuftigt er det en motorcykel med alt for mange spildte kræfter.. Men på den anden side hvis du har forelsket dig i den så tag ud og køb den.
    Du bliver kun et gladere menneske af det smiley

• #4   11. apr 2020 Jeg havde en fra 2000 der er magen til. Den var jeg vældig glad for, selvom efter en times kørsel, er den ikke så sjov mere. Men så tog jeg den med på bane, og så gik det op for mig, at sådan en får man først glæde af på en bane, så jeg solgte den og købte en 2007 banecykel. Nøgencykler eller sportstourer duer en del bedre til vejkærsel. Men køb den og nyd den til du har lyst til at prøve noget andet, men jeg er også lidt forkælet, jeg har fire cykler nu smiley

• #5   11. apr 2020 Køb køb køb, dejlig kværn...

• #6   12. apr 2020 Havde selv en k1’er i lidt over 4 år.

Kommentér på:
Suzuki gsxr 750 k1

Annonce