{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

Hvordan vælger man mc første gang? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg starter på mc-kortet i næste uge og er jo også begyndt at gøre mig nogle overvejelser omkring hvilken mc jeg skal købe.

Lige nu er jeg lidt i tvivl om 3 mc'er:

Nr. 3. Suzuki SV650 i sølv eller sort
Nr. 2. Suzuki SV1000 i sølv eller sort
Skal begge være naked og det skal være 2003+ modeller, da det er diode-baglygterne jeg er faldet for.
650'eren er på, da en 1000'er måske er for vild at starte med - hvad siger I?

Nr. 1. Ducati Monster 620 i matsort
Skal være HELT naked og MED dobbeltdisc på forhjulet (een disc ser sgu lidt fesen ud )

Jeg er en sucker for fed lyd, så derfor hælder jeg mest til en v2'er, men andre bud er meget velkomne, uanset om det er v2'ere, v4'ere eller v1'ere.

Hvordan skal man i det hele taget vælge. Skal man prøve at køre på dem alle? Og hvad nu hvis jeg synes en chopper kunne være federe (tænker på en stor intruder)? Jeg er totalt i vildrede, da jeg så gerne vil vælge rigtigt, men markedet er jo enormt og man kan jo umuligt prøve alle modeller.

Jeg har også søgt på forummet, men synes de fleste topics er "Model 1" vs "Model 2" og det er ikke helt det jeg søger, men nogle fif til hvordan man kan afgrænse sig vil være nice.

Budgettet ligger omkring 110k - absolut max 115k (er jo nødt til at sætte en grænse ;-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan vælger man mc første gang?
Kommentér på:
Hvordan vælger man mc første gang?

Annonce