Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kåbe skader
  • #1   11. apr 2007 hvis det er glasfiber kan du sagtens....

men det kræver selvfølgelig så en maler bagefter...

mic

• #2   11. apr 2007 Det kan nemt lappes med noget glasfiber.. uanset om kåberne er lavet af plastik eller glasfiber..

• #3   11. apr 2007 Du kan godt plastik-svejse det. Men det kræver forsigtighed og tålmodighed.
    Varm forsigtigt kåben op, evt med et stykke opvarmet metal, og tilsæt lidt nyt plastik således det binder godt sammen. slib - spartel - slib - og så en ny gang lak.

Svejsning skal så klart være på bagsiden smiley

• #4   11. apr 2007 Hvis din kåbe er af plastic skal du ikke bruge glasfiber, men epoxy masse istedet, med glasfiber risikerer du at det springer af.

• #5   11. apr 2007 Så engang en guide med at man bare skulle stjæle børnenes legoklodser...... de røde passede vist endda i farven. Til en Guzzi elign...
    Har nu aldrig selv prøvet det.........

Har brugt glasfiber spartel/måtter fra fx... Harald Nyborg, T-hansen etc....

Om man ka få det som nyt er op til ens evner og grundighed....
    Jeg har ingen af dem..... er pisseligeglad..... Matsort spraylak m. fraveløbere er mere min stil...
    Bare det kører stærkt smiley

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #6   12. apr 2007 Tak. Det lyder som om jeg må betale mig fra det arbejde, eller finde en ny gammel del til min full kåbe.

• #7   12. apr 2007 Tja nu ved jeg ikke hvad for en cykel det drejer sig om.
    Men til min CBR 600 F3 koster den store kåbeside ca 200 eur. og så kommer den i de rigtige farver ud fra stelnr.
    Så man skal da lige overveje hvorvidt det kan betale sig at reparere den gamle. Det værste er jo pengene til maleren smiley

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #8   12. apr 2007 Det er en hond vf1000f2 boll dor fra 86.
    jeg regnede også med af det var reparationerne jeg skulle betale for. Der må være nogle der kan det.

Kommentér på:
Kåbe skader

Annonce