{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Rep. af cbr kåbe. {{forumTopicSubject}}

Har kigget på en ældre cbr. Den har en del kåbeskader. Både ridser og revner. Har kigget lidt i forum for at se hvad der kan gøres. Jeg kan se at man kan lave disse med legoklodser og acetone - hvis kåbedelen er lavet af ABS plastic. Er der nogen der ved om kåben på en CBR 600 fra 89 er lavet af det? Og er der andre der har bedre forslag til hvordan disse skader kan reppes?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rep. af cbr kåbe.
  • #1   7. jan 2008 ja det er ikke noget problem du ska bare købe noget tagrendelim. kan købes hos tømmerhandel. har gjort det på min kones er super godt

Kommentér på:
Rep. af cbr kåbe.

Annonce