{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det betale sig?
  • #1   12. apr 2007 Besparelsen er temmelig lille , desuden er landet totalt oversvømmet med importerede cykler
    så mon ikke der er en til fornuftige penge i Danmark allerede


  • #2   12. apr 2007 PS derudover er det et spil i lotteriet med afgiften , afhænger lidt af deres humør hos told og hat ...
    du skal også tage med i dit eventuelle køb i tyskland at du risikerer at blive taget så hårdt i r.... og så er den ikke nem at sende retur

    mange salgsannoncer i tyskland er også fup hvor du skal betale en procentdel forud og så forsvinder manden derefter sporløst


  • #3   12. apr 2007 jeg gav 12500 for min gsxr 750 fra 90.
    jeg gav 28000 kr i afgift .
    har så fået nye bremser på til 5500kr
    + deverse serviceringer..
    så tror godt du kan finde en anden cykel her hjemme til en go pris


  • #4   12. apr 2007 Der kan sikkert godt spares noget, men jeg ville selv tage ned og kigge på cyklen, det er sku surt at ende med noget lort. der er jo ikke nogen returret.

  • #5   12. apr 2007 du kan godt spare noget det kommer som nævnt helt an på syns mandens hunør og han siger cyklen er over under eller middel og igen hvad de siger ved told og skat
    men rammer du den rigtige dag osv kan du spare penge kender flere der har gjordt det men kender så osse nogen der ikke har gjordt det

    fik at vide i dag da jeg var oppe at syne min egen cykel at en go tommel finger regl er at finde en cykel her hjemme i samme stand aller osv og så sige at afgiften er cirka 65% af det så var man på den sikre side så kunna man få den til lidt mindre hvis man var heldig
    men der findes ingen der kan sige nøjagtig hvad afgiften den er de kan kun gætte
    det helt op til syn og told og skat........


  • #6   12. apr 2007 Hej hej
    Jeg har selv købt cykel i Tyskland og jeg har helt sikkert sparet en del penge ved det..... Vil tro at det er ca 10.000 kr + at jeg fik en cykel som var 2 år nyere end hvad jeg havde kigget på her hjemme på...
    En ting er sikkert, du skal undersøge market dernede og tag for gud skyld selv derned og kig på den inden du køber den....
    Man har ingen garanti, når man køber den i Tyskland, men jeg lavede en aftale med ham som jeg købte min af. At opdagede jeg noget vildt der var med den indenfor 1 uge, så tog han den retur og det skrev han under på...
    / Trine


Kommentér på:
Kan det betale sig?

Annonce