{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Kan det betale sig? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.

Jeg overvejer meget at lave en kosmetisk renovering på min FZR 600, da den trænger en del. Jeg overvejede i starten at nøjes med at få en lakering af kåben, men efter at have kigget nærmere på min kåbe, kan jeg se, at der er røget nogle kanter af her og der. Bagenden synes jeg nu også er lidt for 90'er agtig.
Så - det jeg overvejede var at sætte helt andre kåber på fra en YZF 750 ( front, side og tank ) og numsen fra en R6 fra 99. Men kan det overhovedet betale sig? Maskinen har fået ca. 67.000 kilometer, så den er jo ikke ny længere.
Jeg har en stor lyst til at lave det, men hvis det bare er spild af penge, så vil jeg hellere vente til, at jeg får mig en nyere maskine.
Men hvad er jeres vurdering? ( og passer kåbedelene overhovedet på? )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det betale sig?
  • #1   16. jul 2011 Nej !
    Ikke hvis du sætter der i forhold til handelsprisen.


  • #2   16. jul 2011 Mht om det kan betale sig, så kommer det an på om det er en maskine man vil beholde, og om man bliver mere glad for den.
    Pengene man bruger på det er lige ud af vinduet.
    Jeg har selv puttet en del penge i min mc efterhånden, men det er næppe nogen jeg ser igen når den engang skal sælges. Medmindre jeg laver den tilbage til standard og sælger stumperne løst.


  • #3   16. jul 2011 om det kan betale......NEJ... når det så er sagt vil jeg mene det KAN betale sig i den form at hvis du er glad for din cykel så er glæden ved en renovering hver en krone værd. for mit vedkommende kan du kigge i mit album over min kawasaki zl600 fra 1986 den står mig i 60K og det for jeg ALDRIG for den (men den ville ikke blive solgt for mindre) men hver gang jeg kigger på den og kører på den er det alle pengene værd. men økonomisk er det dårlig handel men nej hvor jeg glad for det jeg har lavet.
    mvh
    Jan


  • #4   17. jul 2011 Nej og atter nej.... Satte en selv en fzr 1000 exup istand. Den blev bygget om til sidste udgave af modellen... altså Foxeye.... Penge ud af vinduet..

    Spar penge sammen og køb dig en nyere model...


  • #5   18. jul 2011 Det kan (næsten) aldrig betale sig at lave noget med tanke for videresalg, men hvis det er for eget "behov" så kan det altid betale sig, hvis det er det man er til smiley

Kommentér på:
Kan det betale sig?

Annonce