1.008 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Ubetænksom bilist Ubetænksom bilist

Forleden aften var jeg ude og trille en tur, og det var blevet halvmørkt. Jeg ligger i god afstand til en forankørende bil, farten er en 80-90 km. Pludselig ser jeg noget komme flyvende imod mig, og rent instinktiv trækker jeg lidt mod højre, og blir ramt på venstre skulder af et cigaretskod !! Den forsvinder videre bagud i en regn af gnister, og jeg sidder og bander indvendig af ham den "klovn" i bilen foran der har smidt den ud af vinduet.. 2 km senere blinker bilen og mig begge ind til en Q8, og jeg parkerer cyklen hurtig, og tager min styrthjælm af. Forberedt på at komme med en formanende bemærkning til føreren af bilen. Ud af bilen træder den yndigste pige på en 20-25 år, og jeg kan bare se i øjnene på hende at hun er flov , og ikke særlig stolt af situationen. Så jeg finder det største smil frem, og siger pænt godaften mens vi begge går ind i butikken, jeg nænnede simpelthen ikke andet..Vi kan alle komme til at dumme os lidt i et øjebliks ubetænksomhed..

Mvh. Michael :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ubetænksom bilist
  • #1   14. apr 2007 He he..

Hader den måde de kan "manipulere" os på.. Hvorfor kan man ikke give en sød pige en skideballe?

Havde det været en ung knægt havde han nok fået tur:)

• #2   14. apr 2007 lød som indledningen til en sexnovelle el.lign. smiley

• #3   14. apr 2007 det er da piseligemeget om hun er blond eller lækker. Hun er garanteret vant til bare at smile sig fra situationer som den. Du skulle have givet hende en bemærkning, det behøves jo ikke være negativt! Det er din skyld hvis jeg får et skod ind af hjelmen og der går ild i mig!!!

smiley

• #5   14. apr 2007 CIRKELSKALLE skulle hun have haft!
    smiley

• #6   14. apr 2007 Jyden, nej for møder man en smuk pige så er man jo under danig smiley

• #7   14. apr 2007 Haha nitte smiley Jeg havde nu sagt lidt til hende alligevel.

• #9   14. apr 2007 Hvis hun havde haft det sødeste smil på, så havde jeg med garanti nævnt det for hende. Men hun smilede ikke overhovedet, hun var pinlig berørt og forlegen, og ville helst undgå øjenkontakt. Jeg er meget sikker på at hun havde set i bakspejlet hvad der skete, og sikkert siddet og tænkt "pis pis", og blevet lidt småbange da vi begge drejede ind til samme tankstation. Kald mig bare kylling, jeg nænnede det simpelthen ikke. Og jeg er meget sikker på at hun ikke smider flere skodder ud af vinduet før hun er sikker på at der ingen mc ligger bagved..

• #10   14. apr 2007 Hmmm, lyder sku ikke så hyggeligt..
    Jeg mødte også en ubetænksom bilist idag.. Bedstefar og bedstemor har lige været på tanken og skal til at køre. Jeg kommer kørende, jeg var dog forberedt på at han ikke ville holde tilbage på måden han kørte.. trækker over i den anden vejbane for at komme udenom.. Skal til højre lige efter.. stopper op og vifter med armen i en sur mine.. Og fjolset vinker bare tilbage med det største smil på læberne som om han tænker "Hvor er det sødt han hilser på mig"...

Gah, hvis øjne ku dræbe! :@

• #11   14. apr 2007 Aaaahh for fanden hvor sløjt ----- Øøøøh måske er hun single????

• #12   14. apr 2007 du fik vel hendes nummer eller sådan noget så?

• #13   14. apr 2007 Michael jeg synes du har handlet med stort overskud, det nemmeste ville sgu være at gå op i limningen og overfuse hende, så ville hun bare synes alle MC´ere er hysteriske, specielt når hun nu synligt var flov over situationen. Jeg synes det var stort at hun så var køn oveni gør det ikke værre. Næste gang du møder hende på tanken så smider du hende et kækt smil og en lille skæv bemærkning og så er der eller forår og amouriner i luften og så får vi alle lov til at høre slutningen på sexnovellen......

Rigtig godt forår til jer alle

• #14   14. apr 2007 Ind på tanken - køb en tube kontaktlim - ud til øsen og klem indholdet ud over kølerhjelmen - når tøsen kommer ud igen, be´r du om at låne lidt ild, og stikker ild i lortet.
    Op på kværnen og afsted....

• #15   14. apr 2007 Hvorfor skal piger altid behandles anderledes????
    Var der andre der så AAB Vs. Brøndby idag? først løber der en mand ind på banen og da sikkerheds vagterne ENDELIG fik fadt på ham var det med armene på ryggen og det hele...... Senere løber en pige ind på banen (Godt nok kun iført trusser...men).... Og vipti så er der pludselig ikke nogen der river hendes arm om på ryggen.... næ nej de løb da bare efter hende stille og roligt så hun løb ud i omklædningen..... der ude har de sikkert stået med det samme smil som dig Michael... hehe ej synes godt du kunne havde givet hende en lille bemærkning men med et smil på læben selvfølgelig.

• #16   14. apr 2007 Du forventer rationelle handlinger i forbindelse med en fodboldkamp...... Hmmmmmmm.
    Har du evt. hørt om Prozac. ^^

• #17   14. apr 2007 Hehe Bademester og jeg som troede han skulle smide hende op på hjelmen ;o)

• #18   14. apr 2007 Prozac ?¿?

• #19   14. apr 2007 Mon ikke lektien var lært, om du så havde konfronteret hende eller ej. So all is good smiley

Stod for et års tid siden på en Q8-tankstation her i Aalborg, hvor der stod en mand omkring de 40 år og røg, mens han tankede?!?!?! Jeg sagde til ham, at han ikke var rigtig klog, hvorefter han så helt chokeret ud (tro det eller ej, han havde åbenbart overhovedet ikke tænkt over den yderst uheldige kombination med benzin, benzindampe og cigaretglød), skyndte sig at tage smøgen ud af kæften, kastede den på jorden og trådte på den. Fantastisk, farlig situation nr 1 afløst af endnu farligere situation nr 2.

Der skete heldigvis ikke noget, men han kunne lige så godt have smidt den ned i en lille pøl med benzin. Jeg kunne ikke andet end ryste kraftigt på hovedet og gå derfra. Tvivler på at han fik lært nogen lektie, for det så absolut ikke ud til, at han tænkte nærmere over, at han lige havde forværret situationen istedet for det modsatte.

Når man tænker på, hvor mange farlige situationer af den ene eller anden grad man observerer, er en del af eller måske selv er årsag til, ja så er det egentlig utrolig få af de gange, at det rent faktisk går galt. Heldigvis...

K.

• #20   14. apr 2007 Fontex.......

• #21   14. apr 2007 Overhalede en bil på motorvejen, var lige kort oppe på 160 kmt da fjolset trak ud foran mig, men efter mange situationer med billister der ikke orientere sig var jeg forberedt

• #22   14. apr 2007 Lars: Var udsat for næsten det samme på vej hjem fra arbejde på motorvejen i torsdags. En MC overhæler mig med lidt for meget fart. Ham skal jeg da følge efter. Det går også godt et stykke tid. En bil trækker ind for at han kan komme forbi. Ca 30 sek. efter kommer jeg op til bilen, hvorefter idioten trækker ud lige foran mig. Fik bremset fra ca. 150 til 90 på få meter. Sådan en idiot. For det ikker er nok, så er der en anden billist, på samme tur hjem, der lige er ved at brage ud i mig fra ubetinget vigepligt. Begge kvinder og begge havde ingen problemer med udsynet og kunne sagtens se mig komme, hvis de ellers havde øjne i hovedet.

• #23   15. apr 2007 Du kunne jo sagtens have sagt at du var blevet forskrækket vanvittigt... om hun havde en ide til hvordan det kunne løses ;o)

Yeeesss Sir 8)

• #24   15. apr 2007 -> Christian [Lyngby] H

Ægte Bitches.. skulle bare have Bitch slap! Kællinger, tænker sig ikke om.. har kun bitch stuff i hovedet.

Har ingen respekt for folk der ikke respekterer trafik og sikkerhed..

• #25   15. apr 2007 Jeg havde sgu givet hende den største opsang som hun aldrig ville glemme og helt sikkert ville mindes hver gang hun bare tænkte på at smide et skod ud af vinduet igen,
    om hun så var den mest lækker model..... smiley

• #26   15. apr 2007 URUTINERET!
    Jeg synes helt klart du sku' ha' spillet lidt på den der, og i det mindste ha' modtaget et blowjob som kompensation.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #27   15. apr 2007 Lad os lige slå EN ting fast...
    Man kan IKKE antænde benzin med en cigaretglød..

UANSET hvor hårdt du suger på sådan en høpind, vil den aldrig komme i nærheden af den temperatur der skal til.
    Hvis man f.eks tager et røgdykker kursus eller brandslukningskursus som del af kørekort Kategori C, eller som et sikkerhedskursus, vil man få dette emne belyst ganske grundigt.

• #28   15. apr 2007 hey Sajmon det virker ALTID på film - hehe den mindste glød og hele byen springer i luften ;-))

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #29   15. apr 2007 Hun har sikkert lært lektien så alt er vel godt...synes egentlig du handlede rigtigt, men...men...men...hvad hvis det var en 19 årig kornfed knægt med bumser i hele kraniet? Lidt andet scenarie ikke? Så havde du garanteret handled anderledes...ekstremt så nemme vi mænd er at manipulere med når det drejer sig om smukke kvinder.

Kommentér på:
Ubetænksom bilist

Annonce