{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.756 visninger | Oprettet:

Andreas  N
Andreas N
Tilmeldt:
14. mar 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Hyosung Kontra andre mærker {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg ved godt at dette er et tidligere omtalt emne, men vil gerne høre folks erfaringer med motorcykelmærket Hyosung. Jeg læst jeres tidligere forum’er og kan se at der er meget blandede holdninger til det. Dog har det i mange tilfælde været de ældre modeller (før 2010).
Jeg vil gerne vide hvad jeres erfaringer er med de nye modeller af Hyosung og meget gerne GT650 (2015-2016-2017 og 2018 modellerne).

Jeg har snakket med nogle MC forhandler og de siger bla. at rust har været et af problemerne for Hyosung motorcyklerne i forhold til andre. Andre siger at det er en super fin motorcykel og at den bare mangler det sidste “finish” i forhold til display, lys osv, sammenlignet med andre motorcykler som eksempelvis Suzuki SV650.

Jeg synes Hyosung motorcyklerne ser rigtig fine ud i forhold til prisen, men da jeg ikke selv har nogle erfaringer med mærket, håber jeg at i kan hjælpe til med jeres smiley

OBS!!
Jeg vil utrolig gerne høre alle jeres meninger og erfaringer med de nyere Hyosung modeller, men da der sikkert både vil komme for og i mod, håber at alle vil holde en ordentlig tone.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung Kontra andre mærker
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   14. mar 2018 De har ikke udviklet eller ændret væsentligt på GT650 siden 2009, så det er bare gammel vin på nye flasker uanset hvad.

    Alt hvad jeg har skrevet før, gælder stadig da der er tale om samme cykel nu som før 2010.

    Du får hvad du betaler for. Længere er den sådan set ikke - og Hyosung'en koster dig en anelse mere pr kørt km end de fleste brugte SV650'ere du kan finde på markedet i øjeblikket, når man snakker om en kortvarig ejerperiode på f.eks 2 eller 3 år.
    Meget få mennesker ejer den slags begynder maskiner længere end det - slet ikke når det er din første MC.


  • #2   14. mar 2018 GT650'erne fik en kraftig opdatering i 2013/14 med nyt design. De kom aldrig til landet, så finder du en årgang 2015-18 til salg, så er der tale om et sent indregistreret eksemplar.

  • #3   14. mar 2018 jeg havde samme overvelser som dig... jeg læste meget rundt på forum og test på gt650. der er meget blandet meninger om den... jeg endte med at købe en brugt SV650. den er jeg rigtig glad for!!

  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   14. mar 2018 Sajmon, tak for dit svar!
    Den erfaring du har med modellerne, kommer den af at du selv har ejet en? smiley



  • #5   14. mar 2018 hold jer nu væk for de billige cykler fra fjern østen.

  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   14. mar 2018 Jesper, tak for dit svar!

    Når du siger at modellerne efter 2013/2014 ikke kom til landet, hvad så med de modeller som er til salget brugt på nettet fra 2015. Er det i virkeligheden en ældre model som bare først er indregistreret i 2015?


  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #7   14. mar 2018 Ian A, tak for dit svar smiley
    Hvor gammel var den sv du købte og hvor langt havde den kørt?


  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #8   14. mar 2018 Johnny A, tak for dit svar!
    Kan du give en begrundelse for hvorfor jeg ikke skal købe en Hyosung? smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #9   14. mar 2018 #5... så er der ikke så meget tilbage du kan køre på! Størstedelen af del-produktionen (mere eller mindre alle mærker) kommer fra Kina! smiley

    Er du begyndt at køre på Mountainbike og skipper din MC? smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #10   14. mar 2018 #4 - Det er udmærket beskrevet i tidligere tråde. Jeg har skruet på en del af dem - aldrig ejet en, og ville aldrig anbefale folk det.

  • #11   14. mar 2018 Jeg har skruet på en del af dem MC/ATV og må sige de ikke er skide godt lavet og har hørt flere ejere beklage sig om fejl. Kvaliteten er meget lav.
    Du får hvad du betaler for..


  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #12   14. mar 2018 Tak for svar MW smiley
    De Hyosung modeller du har skruget på, er det nyere eller ældre modeller? Har læst at der med tiden er kommet nye ejere til og producere motorcyklerne smiley


  • #13   14. mar 2018 Det har været gamle og lidt nyere modeller, det er alt fra el problemer til de styre dårligt PGA af Affjedring motorproblemer osv...et godt råd hold dig væk fra de modeller...
    vil dog give dig ret i de ser fine ud men det er jo ikke altid det som tæller...


  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #14   14. mar 2018 Tak for svaret MW smiley

  • #15   14. mar 2018 #6: Ja, som skrevet, så blev den faceliftet model aldrig importeret til DK. Så en årgang 2015 der står til salg, er produceret et par år før

  • Andreas  N
    Andreas N Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #16   14. mar 2018 #15
    Tak for svaret Jesper smiley


  • #17   14. mar 2018 Bliver du præsenteret for en ny bike, så kig på DOT nr på dækkene, det er ofte det originale og fortæller uge og årstal for produktionen, så hvis dækket er fra 2012 og forhandleren siger det er en 2015 model, så kan du jo spørge hvorfor der er gamle dæk på.

  • #21   14. mar 2018 Kært til Kroatien på min ?? 2008 model.

    profilbillede
Kommentér på:
Hyosung Kontra andre mærker

Annonce