Engelsk MC og reservedele? Engelsk MC og reservedele?
Dav.
Jeg er i gang med at tage MC-kortet, og har og anskaffet mig en MC, en 250'er Virago, den opfylder alle de ting jeg lige pt. kunne ønske mig...
Men! Jeg må nok indrømme at jeg er lidt mere hooked på de engelske maskiner, så som Triumph, BSA og Norton. Og min far har kørt Triumph i mange år, så jeg ved at der med en englænder, følger noget tid i værkstedet.
Så nu ville jeg høre hvordan jeres erfaringer med at få reservedele til specielt BSA og Triumph, er? For der er en del ældre maskiner på markedet, som ikke er så forfærdeligt dyre igen, men som lige kræver en kærlig hånd. Og når nu der er 3 år til jeg må køre stor MC, så syntes jeg det ville være en god mulighed for at finde sig en cykel og lære den at kende, så man ikke står totalt uforberedt, når den står af for første gang.
Så, kan man finde dele til de gamle englændere, eller kan det slet ikke betale sig at invistere i sådan noget?
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 47
Vil du vide mere om Triumph, norton og BSA, så kontakt enten Assentoft automobil eller FSAnorton.dk.
De ved alt om de gamle skatte...
Frank
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
Nogle der har personlige erfaringer?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Hvis du far er englo-fil kan han vel hjælpe dig på vej. Derudover findes der englænder-klubber her i landet som også kan hjælpe med det.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
http://www.bsa.dk/
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
Engelsk MC og reservedele?