856 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Første gangs køb af påklædning, hjelm Første gangs køb af påklædning, hjelm
Hvis man skal ud som første gangs køber, hvad skal man så købe af tøj, hjelm støvler, handsker...
Jeg skal ikke køre racer, så kommer nok ikke til at køre vanvittig stækt...
0 synes godt om
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 145 Svar: 443
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 91
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 61
apr 2007
apr 2007
apr 2007
apr 2007
Ja, jeg må nok ned i den nærmeste forretning, og prøve mig frem.....Så regner jeg også med at købe et outfit i læder....Det skal nok blive godt.....
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 660
Og på de billige dragter er det som regel ikke yderdelen men foret som bliver slidt i smadder på ingen tid, og det gør det ikke(elle meget sjældent) på det dyre tøj.
Min holdning er:
Hellere en brugt læderdragt som er et par år i et ordentligt mærke end en billig læderdragt fra ny.
Hjelm: Sørg for at det er en fiber hjelm og ikke en plastikhjelm! Brudstyrken er langt højere på fiber end på plastik.
Når du prøver hjelm, så find den du syntes ser fed ud og som du kan/vil betale. På med børen, og behold den på mindst 15 min, og når du tager den af så må du ikke have røde mærker i eks panden, da de så trykker for meget de forkerte steder.
Når sælgeren så siger til dig at den giver sig, så ja men ikke så du slipper for røde mærker + hovedpine efter længre ture!
Hvis du alligevel får købt en hjelm der trykker dig i panden, så må du aldrig trykke indmaden sammen for at den bliver løsere, men der imod skære en smule af indmaden væk med en stanleykniv, da du ødelægger de stødabsoberende zoner hvis du trykker dem sammen, og kun mister en lille smule af effekten fra zonen hvis du skærer det der er for meget væk.
Jannik...
apr 2007
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
apr 2007
Første gangs køb af påklædning, hjelm