Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gangs køb af påklædning, hjelm
  • #1   25. apr 2007 nu afhænger tøjet lidt af hvilken mc du har smiley jeg har ihvertfald aldrig set en mand på en HD chopper komme kørende med Shoei hjelm og en komplet Vancucci læderdragt smiley

• #2   25. apr 2007 Jeg har ikke en pt, men er ved og købe en streetfighter bike, altså ikke racer men hellere ikke chopper, aner ikke hvad man kalder det.. tror man normalt omtaler det som en streetfighter...

• #3   25. apr 2007 Den her lytter jeg lige med på.....skal nemlig også selv til at købe noget....!!

• #5   25. apr 2007 Hvad med hjelme...? Man kan jo få dem helt ned til 7-800 kr...men hvad er forskellen på dem, og så dem der koster omkring 2500 kr ?

• #7   25. apr 2007 Okay, så blev jeg lidt klogere der.....så en god hjelm til omkring 1100-2000 kr er udmærket....i forhold til pris kan jeg regne ud....man får vel hvad man betaler for.....har også kigget på en Bandit-hjelm...men det er vel designet man betaler for der ?

• #8   25. apr 2007 Den koster 2200 kr

• #10   25. apr 2007 Damn, det var mange penge...... smiley

Ja, jeg må nok ned i den nærmeste forretning, og prøve mig frem.....Så regner jeg også med at købe et outfit i læder....Det skal nok blive godt.....

• #12   25. apr 2007 Bare husk at lædertøj er ikke stærkere end den svageste syning, så jo større stykker læder jo bedre/dyre er det.
    Og på de billige dragter er det som regel ikke yderdelen men foret som bliver slidt i smadder på ingen tid, og det gør det ikke(elle meget sjældent) på det dyre tøj.

Min holdning er:
    Hellere en brugt læderdragt som er et par år i et ordentligt mærke end en billig læderdragt fra ny.

Hjelm: Sørg for at det er en fiber hjelm og ikke en plastikhjelm! Brudstyrken er langt højere på fiber end på plastik.
    Når du prøver hjelm, så find den du syntes ser fed ud og som du kan/vil betale. På med børen, og behold den på mindst 15 min, og når du tager den af så må du ikke have røde mærker i eks panden, da de så trykker for meget de forkerte steder.
    Når sælgeren så siger til dig at den giver sig, så ja men ikke så du slipper for røde mærker + hovedpine efter længre ture!
    Hvis du alligevel får købt en hjelm der trykker dig i panden, så må du aldrig trykke indmaden sammen for at den bliver løsere, men der imod skære en smule af indmaden væk med en stanleykniv, da du ødelægger de stødabsoberende zoner hvis du trykker dem sammen, og kun mister en lille smule af effekten fra zonen hvis du skærer det der er for meget væk.

Jannik...

• #13   25. apr 2007 Tak for det.....og tak for hjælpen.....der lærte jeg godt nok nogle gode ting.....tak for det !!

• #14   30. apr 2007 hvis du er interesset har jeg en næsten ny læderdragt til salg til ½ pris. 2000kr...

• #15   30. apr 2007 Hvad er størrelsen ? Jeg er 1.86 høj, og lidt bred over skuldrene....!!

Kommentér på:
Første gangs køb af påklædning, hjelm

Annonce