{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

En "god" synsmand omkring aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ved godt at det er lidt farligt spørgsmål og nogle får måske ondt i r*ven.

Nogle der kender en "god" synsmand omkring Aalborg, som ikke går alt for meget i dybden med tingene?
Har en caferacer, hvor der er skåret lidt i bagenden, men det er ikke tydeligt og ikke har original udstødning.
Betaler gerne ekstra.


Kommentarer på:  En "god" synsmand omkring aalborg
  • #1   19. apr 2018 Jeg bruger normalt Synshallen A/S i Aalborg øst, de er rimelig large.

  • #2   19. apr 2018 Synsmændene er blevet knivskarpe.
    man kan godt få godkendt rear loop cafe bagende.
    prøv at kontakte relic bikes og auto consult.

    min kammerat er ved at få bygget en honda cb 750 med cafe bagende.
    der får papir på konstruktive ændringer.

    det koster ikke en bondegård og din cykel bliver mere værd


  • #3   19. apr 2018 Om man gør det eller er helt op til ens egen samvittighed og jeg skal ikke lege moralsen vogter. Men det kan have nogle konsekvenser udover blot en løftet pegefinger.

    En ung knejte jeg kender fik held med at få synet en bil, som måske ikke rigtig alligevel kunne/måtte synes og på en eller anden måde fik han overtalt en synshal og alt var i skønneste orden med det lille stempel.

    Politiet har lige afhentet den bil nu og den ser han ikke igen.


  • #4   19. apr 2018 Helt i orden Søren.

    Jeg tror ikke jeg er den eneste som har sådan en gammel caferacer, hvor det er et problem når der skåret lidt i bagenden. Har på fornemmelsen at det ikke er alle synsmænd som lægger mærke til det.
    Men jeg ved godt at man kan få den konstruktive ændring godkendt hos auto consult for omkring 3000 kroner. Så det kan selvfølgelig laves, hvis det er.
    Jeg skal måske slippe 5-6000 kroner for få det lavet hos en smed + auto consult.

    Jeg prøver en synsmand og ser hvad han siger til motorcyklen i første omgang.


  • #5   20. apr 2018 Lovet er lavet om , man må gerne skære bagenden af og sætte loop på . Du kan google reglen smiley

  • #6   20. apr 2018 Hej Thomas B.
    Jeg er overhovedet ikke ekspert på dette område, men hvad jeg kan læse mig til, så skal det godkendes hos en anden instans hvis der skåret i stellet, før den kan synes.


Kommentér på:
En "god" synsmand omkring aalborg

Annonce