830 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
Hvor får jeg sådan en gummi bøsning? Hvor får jeg sådan en gummi bøsning?
Hey,
Da jeg købte min Kawa manglede den ene gummi bøsning (øverst på billedet), og var erstattet med det underlige tam tam som sidder der i højre side. Men, jeg synes den vibrerer en hel del - og tænkte om det kunne skyldtes at der ikke sidder en ordentlig gummi bøsning til at tage nogen af vibrationerne?
(link fjernet)
Det er lige typisk imellem 6-7.000 rpm at den er helt slem.
- hvis det var en kvinde der kørte på den, så tror jeg hun ville blive glad.......
Jeg har spurgt hos én forhandler, og han havde ingenting.
0 synes godt om
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
maj 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
Bare lige husk at slå pop-up blokker fra hvis du bruger xp service pakke 2.. For så kan du ikke se billederne af reseverdelene.
jul 2004
I øvrigt en underlig måde at lave det på, at billederne popper op når man fører musen over varerne, tsk tsk tsk...
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 96
www.mc-huset.dk
De har et stort MC Ophug.
jul 2004
maj 2004
Du kan også prøve at ringe eller skrive til A.T. MC teknik de har haft alt hvad jeg har haft behov for endnu.
Der er også http://www.sydfynmcservice.dk/ de har også mange reserdele.
Du kan også prøve at søge på http://www.mcnethandel.dk/
jul 2004
Hvis du kigger her:
(link fjernet)
Så kan du se oppe i toppen at der i venstre side sidder en sort gummi bøsning, og i højre side sidder der noget hvidt tam tam, som en eller anden tysker har sat på. Det er der jeg mangler den. Det er tanken som går ned og hviler der på, så jeg kunne forestille mig at hvis ikke de er ordentlige, at der så ryger flere vibrationer op igennem tanken, end der burde.
Jeg prøver at smide en mail afsted til de par stykker der - takker
maj 2004
ha ha ha ha ( Så du synes jeg ligner Joey fra "venner") ha ha ha de nahr jeg ikke hørt før..
Men held og lykke med at finde den reservedel.. Synes også nok det lignede en af dem til tanken..
jul 2004
Jeg takker for linksene!
(I øvrigt også kun på dit profilbillede her, det lige slog mig hehe... Joey Tribbiani
Forresten, jeg har læst på et udenlandsk forum et ZX6R og ZX9R spejle passer direkte på vores EX500, og skulle give et langt bedre udsyn bagud - så hvis du bøvler med manglede udsyn bagud, kan var det måske værd at prøve...
maj 2004
jul 2004
Her er nogen billeder af ZX billederne... det ser også ret godt ud synes jeg:
http://www.ex500riders.com/forums/viewtopic.php?t=227
maj 2004
maj 2004
jul 2004
Jeg har spurgt på det forum om de spejle også passer til før 94 modellen, og det var der en som mente at de gjorde - han vil selv lige købe nogen og melde tilbage. Og så vidt jeg kan se, synes jeg da det ser ud til de sidder på samme måde, eller... ?
Har i øvrigt fået mai lfra A.T. MC Teknik - de kan kun svare på priser på originaldele via telefon, så jeg skal ringe til dem...
maj 2004
Hvis du ser på mine billeder så kan du se at mine spejle sidder lavere end de gør på det forum du havde linket. Særligt hvis du ser på den røde kawa. der sidder de højere end de gør på min. Der er nok sket en ombygning af kåben i det tidsrum, så de ikke legner hinanden.
jul 2004
I øvrigt så kostede sådan en gummi bøsning 30-40 kr hos AT MC teknik, ifg. listepris. Men de tog så 100 kr i forsendelse, da det kun er postordre. Ringede så til en anden forhandler som mente at den godt kunne koste 100-150 kr, men han havde måske noget liggende der kunne gå. Så må lige se..
Nåh ja - og de der bolte der holder bremseskiven fast foran, kostede vist også en 30-40 kr pr stk (kan kun fås originalt) ... så det blir en dyr omgang at få dem skiftet - mine er rustne, ser forfærdeligt ud...
maj 2004
Vil gerne høre hvad du finder ud af med de spejle inden jeg forsøger.
jul 2004
Ved ikke hvad det ville koste i fragt med de bolte, men sikkert det samme.
Jeg giver lige lyd når jeg hører noget om spejlene.
Hvor får jeg sådan en gummi bøsning?