{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seneste nyt ang. ulykken i kbh..
  • #1   1. maj 2007 " Tillige har lægerne konstateret indre blødninger i hendes hjerne." Lyder ikke godt smiley

• #2   1. maj 2007 vi kan jo så takke sådan et par kvajhoveder for at de med garanti er med til at give den almene motorcyklist et rigtig rigtig skidt image... burde fanme snart lave en "demonstration" kørsels ting hvor man viser sin afstandstagen til at kører som en idiot...

• #3   1. maj 2007 De er da nogle spassere de 2....
    Skal der køres stærkt, så gør det da på motorvejen eller hvor der ikke er mulighed for at andre kommer tilskade....

• #4   1. maj 2007 de kan sku da køre ræs uden for byen klumper. og så på cykelstien

• #5   1. maj 2007 Og samtidig skriver de at ham han kørte mod var lav og havde et rundt hovede...de fleste har et rundt hovede med hjelm på.

Sådan nogle lømler burde ikke kunne få kørekort. Hvis de da overhovedet har det...

• #6   1. maj 2007 HEY
    Det er langt fra alle MC'ister der får det ry.
    Resten er nogle HA'ere med larmende Harley'er.
    Der er brug for mediedækning til julemærketuren samt børne-bakke turen...

• #7   1. maj 2007 Nej- det lyder ikke godt. Men de er super dygtige på traume centrene. Krydser ihvertfald fingre. Og sender tanker til de pårørende. Det må være rigtigt grimt.

• #8   1. maj 2007 niels.. den med rundt hoved undrede jeg mig også lidt over... : )

• #9   1. maj 2007 tja hvis han skal for en dommer i morgen så kan man da være heldig at det er med åbne døre..... måske københavnerne herinde fra skulle køre hen til retten på deres mc'ere med "peace tegn" over det hele og med store bannere, en masse guitarspil og fællessang smiley hehe

• #10   1. maj 2007 Fandme sløjt det der.. Var ude og køre i kbh tidligere, hele tiden med det her i baghovedet. Tror politiet er rigtig meget ude for at statuere nogen eksempler så kør nu rigtig pænt folk eller lad cyklen blive hjemme.

• #11   1. maj 2007 Arh slap nu af da, 2 tosser kører sindsygt men , der er ingen grund til at generalisere pga at blot 2 personer.

Skulle samtlige biler så også komme med undskyldninger og tage afstand og frygte at alle billister bliver skåret over en kam , hver gang der er nogle som racer sig ihjel ?

• #12   1. maj 2007 lige mine ord jakob n..ja de skulle bare skydes på

klos hold

• #13   1. maj 2007 En strafferamme på 8 år synes jeg nu er okay - men så vil jeg fandme også se den brugt - han skal have alle 8 år og han skal aldrig have kørekort igen - ikke til noget som helst.

• #14   1. maj 2007 Nogen der har en bus. Så stil dem på kørebanen og køre dem over med en bus.

Det værste er de to damer der intet har gjort. De var blot det forkerte sted. (citat, eb : Tillige har lægerne konstateret indre blødninger i hendes hjerne.) det er rigtig skidt.

• #15   1. maj 2007 Det kan næsten ikke blive værre nu... Hvor er det dog skidt. Og som sædvanligt skete der stort set ingenting med idioten der var direkte skyld i ulykken...
    Han sgu fandme ha' nogle håndmadder sgu han.

Bundkranzen

• #16   1. maj 2007 Hey Søren B, er du i sundhedssektoren?

• #18   1. maj 2007 Fuck, hvor er det irriterende!!!

Jeg har lige sendt følgende til Rådet for større færdselssikkerhed - og så gør sodan nogle kraftidioter sådan noget-ØvØvØv

<b>Her er et forslag:

I den forløbne uge er 4 motorcyklister blevet dræbt i trafikken.

I mindst 2 af tilfældene er det faktum at ofrene er blevet overset af bilister i det mindste en del af årsagen.

Dette problem er årligt tilbagevendende og værst i sæsonens begyndelse, men det er altid et risikoelement.

Jeg kunne forestille mig, at man søsatte en kampagne, der retter sig mod både bil- og motorcykeltrafik. Det er desværre også et faktum, at adskellige trafikanter kører på deres "ret". Det er noget specielt motorcyklister kan dø af!

Emnerne kunne være: Bilist- kig på ham to gange - han kører muligvis stærkere end du tror!
    Motorcyklist: - han skal muligvis vige for dig - men har han set dig?

Der er i disse år en voldsom vækst i antallet af motorcyklister her i landet. Dette betyder, at mange urutinerede kørere kommer til. Derfor var det gavnligt for alle, om man kunne rejse lidt mere offentlig opmærksomhed om dette.

Med venlig hilsen</b>

• #19   1. maj 2007 Forstå mig ret!

Primært er det frygtelig synd for de tilskadelomne, sekundært er det smadderærgerligt, at dette kommer til at smitte af på ansvarlige MC-ister.

...men det gør det bestemt heller ikke nemmere at få nogen til at investere i MC-isters sikkerhed lige nu.

• #20   1. maj 2007 Knud, det er stortset ordret hvad jeg også gar skrevet til dem..

_________
    Jakob

• #21   1. maj 2007 Heldigvis er vi mange herinde der tager skarp afstand fra den slags hazarderet kørsel - hvlket jo også er det helt rigtige! Og jeg håber ved gud, at det får de, der måtte have en indre racer djævel i sig til at besinde sig, for det kan fandenme hurtigt gå galt, hvor meget man så end mener man har styr på pisset... - og nu går jeg nu heller ikke ud fra at nogle af bidragsyderne til denne tråd eller andre af samme slags idag er af den type, der racer afsted i byerne... trackdays er til for netop den slags, hvor sagesløse ikke kommer i klemme for egne ikketilstedeværende evner...

Desværre er det ikke sådan en idiot eller ligesindede der omkommer, men snarere uheldige familiefædre/mødre som overses af en gammel blød hat i en skoda.
    Min foragt og harme er ikke blevet mindre i løbet af aftenen kan jeg mærke - han fortjente at blive lam fra halsen og ned! Spasser! - er hvad han er!!!

• #23   1. maj 2007 Der er jo ingen der siger. at vi skal lave en eller anden åndsvag underskriftindsamling. Vi kan hver med egne ord formulere et forslag, og så bare drukne dem i e-mail.

alene herfra kan de få flere tusinde - bare skriv

• #25   1. maj 2007 FED IDE HEKTO!!

Hvordan får vi presse på det her????

• #26   1. maj 2007 Hej Nu snakkes der kun om den klaphat der kørte galt.Hvad med den ander.De sagde i nyhedderne at politiet stadigvæk leder efter den anden motorcykelist der stak af.Er han en KYLLING.Han er modig nok til at køre ræs i byen og så stikker han af Også så for sin kammi.Han må sgu da være en Kykelikyyyyyyye.
    Min mening.

• #27   2. maj 2007 Galler (Slangerup) .

Du har skrevet nøjagtig hvad jeg selv har siddet og tænkt her i aften.. :o(

Alt det der med "blærerøvsstunts, tank cam hvor speedo helst skal stå på 200+,- osv. det er en ond spiral uden ende..

Og jeg vil <b>fanme ikke finde mig i at bare fordi jeg også kører mc skal jeg sættes i samme bås !!</b> ..

Hvis vi mc-ister ikke selv meget meget hurtigt begynder at tænke os om og slapper af med gashåndtaget,- så skal lovgivningen nok gøre det for os... Som det ser ud nu har vi virkelig fået sat spot på os selv,- ud fra den mest negative vinkel overhovedet..

Øv og atter øv!!!

• #28   2. maj 2007 Nu er der så meget snak om ham der "Stak" af fra sin kami med mere..... Men ret beset aner vi jo ikke om de 2 kender hinanden. Han har måske ligget foran den anden efter et træk fra forige lyskryds og slet ikke set ulykken. Kørt videre og tænkt "Gad vide hvor den anden blev af??".... Ville I så vende om hvis det var jer?? Ej man ville da bare køre videre, intet vidende om den forfærdelige ulykke der lige er sket. Det var desuden en Tysk plade, så måske han slet ikke er klar over at han er efterlyst eller har set TV om hvad der er sket. Jeg siger ikke det er sådan det hænger sammen, men det kan være lige så rigtigt som de postulater andre er kommet med omkring den "Feje Kujon" og bla bla bla.

Når det er sagt, vil jeg da også benytte lejligheden til at tage skarp afstand fra så tåbelig en kørsel! Gad vide om hans motivation til at foretage en sådan manøvre nogensinde kommer for dagens lys, for jeg kan sku ikke i min vildestes fantasi forestille mig hvad forklaringen kunne være.

50C

• #29   2. maj 2007 Hvor er dette dog dyb tragisk og uforstående for os normalt tænkende MC'ister. Man tænker: Hvad foregår der oppe i hovedet på personer som kan finde på et stunt som dette....Jeg kan ikke komme til andre konklusioner end, at vedkommende må være langt mindre begavet end gennemsnittet af den øvrige befolkning.

Mine tanker går til ofrene med ønsket og håb om snarlig bedring og forhåbentlig en bedring uden mén. Ligeledes går mine tanker til de 2 kvinders pårørende, som også med ét, befinder sig i en dyb krise. - Der er ikke noget at sige til at MC-folket's omdømme har lidt et alvorligt knæk i den sidste uge. Det har ikke være god læsning i medierne.
    HEKTO og KNUD har virkelig fat i noget her som der bør støtte op omkring - vores image er for nedadgående og Julemærketuren på Lørdag er et oplagt emne til at forsøge at vende skuden og gøre alle andre opmærksomme på vore afstandstagen og foragt for denne slags opførsel/kørsel. Vi ved jo godt at mange unge billister også kører dødskørsel, men billister har ikke et sammenhold som vi MC'ister.
    Knuds opfordring til Rådet For Større Færdselssikkerhed, er en rigtig god ide. Ligeledes bør politikere gøres opmærksom på dette også, men der skal jo nok noget af en forhammer til at vække dem....
    Vi bør gøre noget nu, for hvis andre skal gøre det for os, bliver det nok i form af lovgivning, vi normalt tænkende MC'ister bliver kede af.
    Alt det med aftalte ræs på offentlige gader og stræder er et bekymrende voksende problem. Måske kunne et lukket område så som landingsbanen på den nu nedlagte Værløse Flyvestation være et godt sted at give til de unge - Stiben, som de vis kalder den, kunne jo lægges her og ville være uforstyrrende for alle. Men igen - politik....

Vi må alle forsøge at trække i de tråde vi kan, for at få vendt den kedelige retning vort omdømme har.

Mvh
    Thomas E

Kommentér på:
Seneste nyt ang. ulykken i kbh..

Annonce