1.147 visninger
|
Oprettet:
Seneste nyt ang. ulykken i kbh.. {{forumTopicSubject}}
Her er seneste nyt omkring den voldsomme ulykke i kbh,- hvor to hjernelamme fjolsers ræs fik fatale konsekvenser...
(link fjernet)
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 61
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 472
Skal der køres stærkt, så gør det da på motorvejen eller hvor der ikke er mulighed for at andre kommer tilskade....
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.589
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 764 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.841
Sådan nogle lømler burde ikke kunne få kørekort. Hvis de da overhovedet har det...
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.486
Det er langt fra alle MC'ister der får det ry.
Resten er nogle HA'ere med larmende Harley'er.
Der er brug for mediedækning til julemærketuren samt børne-bakke turen...
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 509
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
dec 2005
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.845
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 301
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Skulle samtlige biler så også komme med undskyldninger og tage afstand og frygte at alle billister bliver skåret over en kam , hver gang der er nogle som racer sig ihjel ?
feb 2006
Følger: 81 Følgere: 81 MC-er: 1 Svar: 395
klos hold
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 475
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 97 Svar: 346
Det værste er de to damer der intet har gjort. De var blot det forkerte sted. (citat, eb : Tillige har lægerne konstateret indre blødninger i hendes hjerne.) det er rigtig skidt.
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 347
Han sgu fandme ha' nogle håndmadder sgu han.
Bundkranzen
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 475
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Jeg har lige sendt følgende til Rådet for større færdselssikkerhed - og så gør sodan nogle kraftidioter sådan noget-ØvØvØv
<b>Her er et forslag:
I den forløbne uge er 4 motorcyklister blevet dræbt i trafikken.
I mindst 2 af tilfældene er det faktum at ofrene er blevet overset af bilister i det mindste en del af årsagen.
Dette problem er årligt tilbagevendende og værst i sæsonens begyndelse, men det er altid et risikoelement.
Jeg kunne forestille mig, at man søsatte en kampagne, der retter sig mod både bil- og motorcykeltrafik. Det er desværre også et faktum, at adskellige trafikanter kører på deres "ret". Det er noget specielt motorcyklister kan dø af!
Emnerne kunne være: Bilist- kig på ham to gange - han kører muligvis stærkere end du tror!
Motorcyklist: - han skal muligvis vige for dig - men har han set dig?
Der er i disse år en voldsom vækst i antallet af motorcyklister her i landet. Dette betyder, at mange urutinerede kørere kommer til. Derfor var det gavnligt for alle, om man kunne rejse lidt mere offentlig opmærksomhed om dette.
Med venlig hilsen</b>
aug 2005
Primært er det frygtelig synd for de tilskadelomne, sekundært er det smadderærgerligt, at dette kommer til at smitte af på ansvarlige MC-ister.
...men det gør det bestemt heller ikke nemmere at få nogen til at investere i MC-isters sikkerhed lige nu.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.010
_________
Jakob
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Desværre er det ikke sådan en idiot eller ligesindede der omkommer, men snarere uheldige familiefædre/mødre som overses af en gammel blød hat i en skoda.
Min foragt og harme er ikke blevet mindre i løbet af aftenen kan jeg mærke - han fortjente at blive lam fra halsen og ned! Spasser! - er hvad han er!!!
aug 2005
alene herfra kan de få flere tusinde - bare skriv
aug 2005
Hvordan får vi presse på det her????
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 62
Min mening.
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.231
Du har skrevet nøjagtig hvad jeg selv har siddet og tænkt her i aften.. :o(
Alt det der med "blærerøvsstunts, tank cam hvor speedo helst skal stå på 200+,- osv. det er en ond spiral uden ende..
Og jeg vil <b>fanme ikke finde mig i at bare fordi jeg også kører mc skal jeg sættes i samme bås !!</b> ..
Hvis vi mc-ister ikke selv meget meget hurtigt begynder at tænke os om og slapper af med gashåndtaget,- så skal lovgivningen nok gøre det for os... Som det ser ud nu har vi virkelig fået sat spot på os selv,- ud fra den mest negative vinkel overhovedet..
Øv og atter øv!!!
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
Når det er sagt, vil jeg da også benytte lejligheden til at tage skarp afstand fra så tåbelig en kørsel! Gad vide om hans motivation til at foretage en sådan manøvre nogensinde kommer for dagens lys, for jeg kan sku ikke i min vildestes fantasi forestille mig hvad forklaringen kunne være.
50C
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Mine tanker går til ofrene med ønsket og håb om snarlig bedring og forhåbentlig en bedring uden mén. Ligeledes går mine tanker til de 2 kvinders pårørende, som også med ét, befinder sig i en dyb krise. - Der er ikke noget at sige til at MC-folket's omdømme har lidt et alvorligt knæk i den sidste uge. Det har ikke være god læsning i medierne.
HEKTO og KNUD har virkelig fat i noget her som der bør støtte op omkring - vores image er for nedadgående og Julemærketuren på Lørdag er et oplagt emne til at forsøge at vende skuden og gøre alle andre opmærksomme på vore afstandstagen og foragt for denne slags opførsel/kørsel. Vi ved jo godt at mange unge billister også kører dødskørsel, men billister har ikke et sammenhold som vi MC'ister.
Knuds opfordring til Rådet For Større Færdselssikkerhed, er en rigtig god ide. Ligeledes bør politikere gøres opmærksom på dette også, men der skal jo nok noget af en forhammer til at vække dem....
Vi bør gøre noget nu, for hvis andre skal gøre det for os, bliver det nok i form af lovgivning, vi normalt tænkende MC'ister bliver kede af.
Alt det med aftalte ræs på offentlige gader og stræder er et bekymrende voksende problem. Måske kunne et lukket område så som landingsbanen på den nu nedlagte Værløse Flyvestation være et godt sted at give til de unge - Stiben, som de vis kalder den, kunne jo lægges her og ville være uforstyrrende for alle. Men igen - politik....
Vi må alle forsøge at trække i de tråde vi kan, for at få vendt den kedelige retning vort omdømme har.
Mvh
Thomas E
Seneste nyt ang. ulykken i kbh..